Gå til innhold

Westerdals reklameskole. Noen som har gått der?

neb

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Om dagen tenker jeg mye på hvor jeg vil begynne på skole til høsten. Gikk media på videregående, og vet at jeg vil drive med noe innenfor media. Ikke nødvendigvis resten av livet, men i alle fall en del år fremover. Jeg liker å drive med ideutvikling, form og farge illustasjon osv. Og vurderer derfor å prøve og komme meg inn på en grafisk design linje, illustratør linje eller liknende.

Lærerne mine fra media skrøyt mye av westerdals school of communication, og var på utdanningsmesse (på lillestørm) for noen dager siden. Der hadde de en stand, og jeg fikk et ganske godt inntrykk av skolen.

Kjenner ingen som har gått der, og lurer derfor på om noen her har det. Eller om noen kjenner noen som har det, og har snakket pent/stygt om skolen. :)

På forhånd, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har vært på besøk der. Hørt endel om det gjennom skolen også. Går på media og kommunikasjonslinja på vgs. Westerdahls virker spennende og morsomt, men er litt oppskrytt i mine øyne. Alle går rundt med hver sin bærbare mac (det er faktisk et krav).

Jeg syns westerdahls virker bra, men litt oppskrytt og dyrt i forhold til hvordan det Egentlig er. De er flinke til å reklamere for seg. Hehe. Veldig mange som vil inn dit.

Lenke til kommentar
har vært på besøk der. Hørt endel om det gjennom skolen også. Går på media og kommunikasjonslinja på vgs. Westerdahls virker spennende og morsomt, men er litt oppskrytt i mine øyne. Alle går rundt med hver sin bærbare mac (det er faktisk et krav).

Jeg syns westerdahls virker bra, men litt oppskrytt og dyrt i forhold til hvordan det Egentlig er. De er flinke til å reklamere for seg. Hehe. Veldig mange som vil inn dit.

5486392[/snapback]

Det samme tenker jeg om MI...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...