Nervevrak Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Den virket fint før retanking av systemet. Nå finner den ikke touchpadden i det hele tatt. Bruker en Logitech mx510 i tillegg. Hva kommer touchpadden opp som i "Device manager"? Har ingen feiltegn der. Og ikke noe navn som kan forbindes med touchpadden Prøvd å legge inn touchpad driverne som fulgte med den bærbare. Men nytter ikke. Eneste sporet en ser etter den innstaleringen er en tom Elantech mappe under program files. Har hørt at Elantech driverne er elendige, og kan skape problemer. Så en heller bør satse på de innebygde i Windows. Og i noen tilfeller så kan Synaptic drivere funke på Elantech touchpadder. Men jeg finner jo ikke touchpadden i Device manager for å slette eventuelle Elantech drivere som kan ha lagt seg inn.... Har også prøvd å innstalere Synaptic drivere jeg fant på nettet, uten resultat. Men mulig jeg ikke får noe resultat pga at Elantech ligger inne.... Eventuelt andre drivere som skal virke på min Elantech touchpad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå