VivaLaDiva Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hej! Vel, noen som studerer jus her? Går selv 1. avd. hadde vært morsomt om andre også gjorde det her... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Nei, men jeg har planer om å gjøre det, så hadde vært gøy å høre litt om hvordan det er. Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Joda, har nettopp begynt! Var i utlandet et halvt år samtidig som jeg tok exphil..(søkte ikke til høsten), og må si inntrykket er bra. Visste en del om studiet før jeg begynte da jeg har mange mange venner som går 1,2,3 og 4 avdeling.. Du må forvente mye lesing, faktisk fikk vi en "mini" oppgave allerede den første dagen..alle på gruppen er aktive og man føler seg dum hvis man ikke sier noe. Derfor må man også forberede seg godt..men interessant er det jo. Heftige diskusjoner hvor alt begrunnes utifra loven..men noen ganger tar man også reelle hensyn..morsomt er det!! Har avtalerett nå..en bok på ca 500 sider..samt kjøpsrett på ca 500..alt dette skal være ferdiglest til midten av februar, da er det nemlig erstatningsrett som gjelder. Men ellers er det veldig sosialt, vi drikker mye ( ), har det veldig gøy og jeg stortrives!! Er faktisk også koselig å sitte på lesesalen og ta pauser sammen i kantinen!! (NAM NAM). Bare spør hvis du lurer på noe ! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Oi, er juss fortsatt delt i avdelinger? Trodde det var kommet en ny reform som kalte det noe annet? Ikke at jeg vet det, men... Lenke til kommentar
VivaLaDiva Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 hm...går hvertfall 1. avd!! Lenke til kommentar
JuGeun Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Ny reform ja, men kalles fortsatt avdelinger. For øvrig tilbringer jeg noe tid med og på juridisk, men er innom flere disipliner enn kun den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå