d'espresso Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Er dette virkelig helt bra?? Noen som har prøvd det?? Jeg skal ha på klistremerker sikkkert, men male?? Kilde: Skap ditt eget uttrykk Xbox 360 er designet slik at du kan sette ditt merke på den og gjøre den til din egen. Med avtagbare frontpaneler kan du endre utseendet på konsollen bare ved å ta av frontpanelet og endre det: Du kan male det, tegne på det, ha på klistremerker eller andre ting som skaper ditt eget uttrykk. I tillegg er profesjonelt designede frontpaneler fra Microsoft underveis, og det er sannsynlig at du vil få enda flere valgmuligheter, ettersom andre selskaper ganske sikkert også vil tilby egen design. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 gjør du jobben ordentlig blir det selvsagt bra. ta og sjekk litt rundt hvordan male på plast. krever litt arbeid skal du få en fin finish. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 altså, ser ikke grunn til at malingen skal være farlig så lenge du ikke bruker etsende maling og hele panelet smuldrer opp.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 kunne vært kult å kledd burken i no sånn carbon lignende, blir litt som PGR burken, men er jo også fare for at det blir blod harry da. eller kanskje kjøre den mer naturlige linjen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 man får jo tak i carbon med klister på baksiden slik at det er lettere å få den på Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg ønsker forsåvidt et frontdekslen UTEN minnekorthullene iom. at jeg bruker kke minnekort anyways.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Male ja, det har jeg ikke tenkt på. Går jo an å lakkere det da(?) Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jada alt er mulig med frontdeksjelene! Bare det ikke lakeres så Av/ På knappen ikke setter seg fast (m. andre knapper) og at motaker/ senderen for trådløse signaler ikke blir lakert over skal alt gå greit! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Uansett hva du gjør, så må overflaten pusses ned først. Det for å fjerne alt fettet som er kommet på den. Hvis ikke vil finishen din bli helt forferdelig. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 ser playx.no har et par frontdeksler jeg ikke har sett til salgs andre steder.. - Plain Black - Transparent Blue & Transparent Black - Camo Jungle & Camo Desert fikk litt lyst op det sorte egentlig, men blir kanskje litt rart når dvd dekselet blir hvitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå