MartinF Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei.. Vet ikke om dette er rett sted å spørre, men finnes det en side hvor man kan legge inn alle filmene man har sett eller alle DVD'ene man har? Tror de fleste skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) IMDb, verdens største filmdatabase. Her kan du legge til alle filmene du har sett. YMDb, legg til dine topp 20 filmer, og del lista di med andre brukere. Intervocative, din personlige DVD-liste. Endret 22. januar 2006 av L@sse Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 DVD Aficionado bør vel også nevnes, men anbefaler DVD Profiler. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Tusen takk..... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) DVD Profiler er glimrende, det er gratis helt frem til du får over 700 filmer, og da koster det kun 20-30 dollar for alle fremtidige oppgraderinger. Det er også ekstremt oversikktelig, samt at du enkelt kan legge inn hvem som låner osv. Det eneste minuset er at den ikke finnes for CDer og Spill Endret 22. januar 2006 av AndersT2 Lenke til kommentar
Njål Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 DVD Profiler er glimrende, det er gratis helt frem til du får over 700 filmer, og da koster det kun 20-30 dollar for alle fremtidige oppgraderinger. 5482650[/snapback] Profiler er gratis uansett hvor mange titler du har, det det er begrensninger på i gratisversjonen er titler med avvik fra det som ligger i hoveddatabasen (i tillegg til reklamen og størrelse på coverbilder). Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Når jeg skal reg meg på imdb får jeg bare: Sorry, the validation code is invalid. Either you've entered the wrong URL or this code has already been used. Har prøvd 7 ganger nå, den "nye koden" hjelper ikke.. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå