Hayer Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei Har en pc som begynner å bli litt gammel nå... Så jeg tenkte å oppgradere den... Jeg har allerede 512mb SDDRAM... Men tenkte å oppgradere til DDR... Men det egentlig spørsmålet er... Viss jeg setter inn 512mb SDDRAM kan jeg da også sette inn 512md DDR ram og kjøre dette samtidlig? Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Det går nok ikke an og kjøre ddr sammen med sdram etter det jeg vet. Har hovedkortet ditt støtte for ddr og sdram ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 DDR-SDRAM er fysisk ulik SDR-SDRAM, så det går nok ikke. Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du bør nok oppgradere til et nyere hovedkort om du skal kjøre DDR ram ja er umulig å få neddi en DDR brikke i minneslottene dine. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Du bør nok oppgradere til et nyere hovedkort om du skal kjøre DDR ram ja er umulig å få neddi en DDR brikke i minneslottene dine. Ingenting er umulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå