Gå til innhold

Problemer med Logitech Sphere

Anbefalte innlegg

Hei

For ca. en måned siden kjøpte jeg Logitech Sphere webcam. Kameraet fungerer fint, og jeg får ingen feilmellinger.

Det har bare undret meg at mine innstillinger på processlinjen forsvinner når jeg gjenstarter computeren. Dog ikke hver gang.

Kontrolpanelet som jeg har lagt ned blir vekk, og "vis hurtig start" forsvinner. (Det heter kanskje noe annet på norsk) Jeg opplevde også at både start og kontrollpanelet blev inaktivt når det blev klikket på.

Har feilsøkt en del på det. Det vises ikke noen feilmeddelelser under logg, hverken for system eller programmer.

Har sjekket for både spyware og virus. Også onlinescannet med Kaparsky uten å finne noe.

Jeg valgte så i går å formatere å innstallere forfra. Alt fungerte så etter hensikten, inntil........jeg innstallerte webcameraet. Samme problem forfra.

Denne gang hadde jeg for sikkerhets skyld hentet seneste driver fra Logitech, og innstallerte den. (Det er dog 2 forskjelllige drivere til samme kamera på Logitechs hjemmeside)

Denne gang kom det feilmeddelelse under innstallasjonen, og beskjed om at de ikke kunne innstallere kameraet. Til trods for dette, virket kameraet, det het nå bare Quickcam ptz eller zpt.

Kameraet blev avinnstallert igjen, og nå fungerer alt igjen som det skal.

Uansett feilmeddelelsen i andre omgangen, så er det jo nok ingen tvil om at det er kameraet som er "synderen".

Andre som har opplevd det samme, eller har en anelse om hvad dette er?

Hilsen tukols

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...