uranus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei! Jeg bruker AJ-Fork til å vise nyheter på siden min, og jeg skulle gjerne fått til å gjøre slik at det kommer en reklameboks mellom nyhet 1 og nyhet 2. <?PHP $template = "v3"; if (!$category || !$ucat) { $category = "Forsiden"; } $number = "5"; include("news/show_news.php"); ?> Det er koden for å vise nyhetene mine. Er det noen som vet hvordan det kan gjøres? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) news/show_news.php er filen som viser nyhetene. Endret 22. januar 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Beklager hehe, her har dere den: <?PHP error_reporting (E_ALL ^ E_NOTICE); $cutepath = __FILE__; $cutepath = preg_replace( "'\\\show_news\.php'", "", $cutepath); $cutepath = preg_replace( "'/show_news\.php'", "", $cutepath); require_once("$cutepath/inc/functions.inc.php"); require_once("$cutepath/data/config.php"); //---------------------------------- // Check if we are included by PATH //---------------------------------- if($HTTP_SERVER_VARS["HTTP_ACCEPT"] or $HTTP_SERVER_VARS["HTTP_ACCEPT_CHARSET"] or $HTTP_SERVER_VARS["HTTP_ACCEPT_ENCODING"] or $HTTP_SERVER_VARS["HTTP_CONNECTION"]){ /* do nothing */ } elseif(eregi("show_news.php", $PHP_SELF)){ die("<h4>CuteNews has detected that you are including show_news.php using the URL to this file.<br> This is incorrect and you must include it using the PATH to show_news.php</h4><br>Example:<br> this is <font color=red>WRONG</font> : <?PHP include(\"http://yoursite.com/cutenews/show_news.php\"); ?><br> this is <font color=green>CORRECT</font>: <?PHP include(\"cutenews/show_news.php\"); ?><br> <br><BR>// <font size=2>if you think this message shouldn't be shown, open show_news.php and delete it from there</font>"); } //---------------------------------- // End of the check //---------------------------------- if(!isset($aj_go) or $aj_go == ""){ $aj_go = $POST["aj_go"]; } if(!isset($template) or $template == ""){ $template = "aj-not-set-template"; } if(eregi("[a-z]", $category)){ # id recognition for a-z categories $all_cats = file("$cutepath/data/category.db.php"); foreach($all_cats as $null => $cat_line){ $cat_arr = explode("|", $cat_line); $cat_arr[1] = stripslashes( preg_replace(array("'\"'", "'\''"), array(""", "'"), $cat_arr[1]) ); if($cat_arr[1] == $category) { $category = $cat_arr[0]; $category_hidden = $cat_arr[1]; $category_template = $cat_arr[5]; } } # stop killing the script just because the user prefers a-z categories! } if ($template == "aj-not-set-template") { if (isset($category_template) and $category_template != "") { $template = $category_template; require_once("$cutepath/data/${template}.tpl"); } else { require_once("$cutepath/data/Default.tpl"); } } else{ if(file_exists("$cutepath/data/${template}.tpl")){ require_once("$cutepath/data/${template}.tpl"); } else{ die("Error!<br>the template <b>$template</b> does not exists, note that templates are case sensetive and you must write the name exactly as it is"); } } $category = preg_replace("/ /", "", $category); $tmp_cats_arr = explode(",", $category); foreach($tmp_cats_arr as $key=>$value){ if($value != ""){ $requested_cats[$value] = TRUE; } } if($archive == ""){ $news_file = "$cutepath/data/news.txt"; $comm_file = "$cutepath/data/comments.txt"; }else{ $news_file = "$cutepath/data/archives/$archive.news.arch"; $comm_file = "$cutepath/data/archives/$archive.comments.arch"; } $allow_add_comment = FALSE; $allow_full_story = FALSE; $allow_active_news = FALSE; $allow_comments = FALSE; # Get user status if( $CN_HALT != TRUE and $static != TRUE and ($aj_go == "more" or $aj_go == "addcomment")){ if($aj_go == "addcomment"){ $allow_add_comment = TRUE; $allow_comments = TRUE; } if($aj_go == "more"){ $allow_full_story = TRUE; $allow_comments = TRUE; $ref_title = $ref_title; } } else{ if($config_reverse_active == "yes"){ $reverse = TRUE; } $allow_active_news = TRUE; } $ref_title = $id; require("$cutepath/inc/shows.inc.php"); unset($static, $template, $requested_cats, $category, $catid, $cat,$reverse, $in_use, $archives_arr, $number, $no_prev, $no_next, $i, $showed, $prev, $used_archives); ?> <!-- # Content proudly powered by AJ-Fork # URL: http://appelsinjuice.org/?vis=cutenews-aj # @ : cutenews at appels in juice dot org --> Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 er show.inc.php i inc mappa så fremviser nyhetene... modifiser det inn der... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Endret 23. januar 2006 av uranus Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Legg den inn i en spoiler kanskje? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Tingen er at jeg trenger hjelp til å plassere den riktig slikt at den kommer mellom nyhet 1 og nyhet 2. Nyhet 1: Blabla --------------- REKLAME --------------- Nyhet 2: Blabla Forstår? Jeg trenger bare div id="reklame" plassert inn riktig sted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Tingen er at jeg trenger hjelp til å plassere den riktig slikt at den kommer mellom nyhet 1 og nyhet 2. Nyhet 1: Blabla --------------- REKLAME --------------- Nyhet 2: Blabla Forstår? Jeg trenger bare div id="reklame" plassert inn riktig sted. 5484963[/snapback] FireFox med AdBlock! Men for å fikse problemet er det vel bare å legge inn en if-streng som sjekker hvor langt i uthentingen du er kommet, og printer nyheten om du er på rett sted. (Orker ikke lese gjennom hele den koden for å finne ut hvor) EDIT: Du orker vel ikke putte kodene dine i en spoiler-tag? Ble veldig langt å scrolle her Endret 23. januar 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
nree Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 skal du bare ha det mellom de 2 øverste feks. eller mellom alle? Vist du skal ha sistnevnte er det jo bare og legge det inn i Templates -> Active News? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 skal du bare ha det mellom de 2 øverste feks. eller mellom alle?Vist du skal ha sistnevnte er det jo bare og legge det inn i Templates -> Active News? 5486659[/snapback] Jeg bruker AJ-Fork til å vise nyheter på siden min, og jeg skulle gjerne fått til å gjøre slik at det kommer en reklameboks mellom nyhet 1 og nyhet 2. 5478586[/snapback] Ikke så lett å få med seg alt blandt all koden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå