Gå til innhold

XFX 7800GTX 512mb til salgs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kortet er ikke til å oppdrive i noen nettbutikk, så du kan nesten selge det for full pris.

5478594[/snapback]

1900xtx blir sluppet i morgen til 5600kr, så tipper 4500kr er en ærlig pris. Men at du kan få mer for det pga av det som er nevnt er mye mulig.

Prøvdet å være grei mot en på forumet som ønsket kortet og tilbyddet kortet til 4000kr, men han gav meg faktisk avslag.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Ser at du har slettet siste svaret ditt hvor du fortalte om en her på forumet du ville være grei med så du hadde tilbudt han kortet for 4000kr man at han ikke ville ha det.

Skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt starter en thread om dette all den tid du selv vet hva du skal ha for kortet.

Annonser det til salgs på bruktmarkedet og forlang det du mener at du må ha for det!!

Lenke til kommentar
he - poffer, det forstod jeg ingenting av?

5478779[/snapback]

Starter av tråden skrev: at han hadde blitt kontaktet av en her inne på forumet som var inntr i kortet og at han hadde vært grei og tilbydd han det for 4000kr men at han som var inntr allikevel ikke ville ha det.

Dette innlegget slettet han så det er ikke rart at du ikke skjønner en pøkk. "veritas" svarte også på samme innlegg som meg...

Lenke til kommentar

Tror aldrig trådstarter nevnte dette, men det gjordet jeg derimot pga at det er relevant til hva trådstarter lurer på.

Men mulig vi har skrevet nøyaktig det samme da, men han har slettet det igjen?

edit:

Men er ganske sikker på ar Veritas svarer meg.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Tror aldrig trådstarter nevnte dette, men det gjordet jeg derimot pga at det er relevant til hva trådstarter lurer på.

Men mulig vi har skrevet nøyaktig det samme da, men han har slettet det igjen?

edit:

Men er ganske sikker på ar Veritas svarer meg.

5483124[/snapback]

nix jeg ser jo hva du har skrevet og det er ikke dette jeg viser til. Både veritas og jeg rakk å svare på innlegget før trådstarter slettet det. Det er vel derfor veritas begynner sitt svar med: "ikke vær grei"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...