QBab Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Koffer i all verden går det ikke an og søke på ord som er under 4 bokstaver? Det er jo helt på tryne! Eg skulle søke på noe som handlet om IP, men neida. Det går ikke, IP = 2 bokstaver. Så skulle eg søke på style XP, men neida. Usjh, dette suger gråskjegg altså! Edit: bytta ut noen ord Endret 22. januar 2006 av QBab Lenke til kommentar
Sandved Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ja det er irriterende! Greit nok at en ikke skal søke på kun 2 bokstaver, men f.eks Windows XP eller Motorola v3 burde være mulig! Iallefall i ""? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Er enig der, søkemotoren er komplett ubrukelig... Synd, siden folk oppfordres til å bruke den før de tar opp igjen allerede diskuterte temaer. Denne tråden er forresten feilpostet og rapportert Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 http://www.google.no/search?q=site%3Awww.d...:nb-NO:official http://www.google.no/search?hs=GSc&hl=no&c...=S%C3%B8k&meta= Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 endre: funker ja, men forbanna tungvindt når en enkel endring i dette forumets søkefunksjon ville fikset biffen uendelig mye bedre. jeg mener... søkefunksjonen takler ikke quote søk engang... ett søk op "Battlefield Vietnam" får opp alle poster med bare "Battlefield", alle med bare "Vietnam" og alle med "Battlefield Vietnam" i seg... HELLLO??!! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvis du går innpå avansert søk kan du velge om du bare vil søke i tittler, men liker ikke den nye søkemotoren jeg heller. Søker jeg etter noe er det desverre nesten alltid for kort. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg mener... søkefunksjonen takler ikke quote søk engang... ett søk op "Battlefield Vietnam" får opp alle poster med bare "Battlefield", alle med bare "Vietnam" og alle med "Battlefield Vietnam" i seg... HELLLO??!! 5479067[/snapback] Hvis du leser den lille dokumentasjonen det så fint er linket til fra søkemotoren, så ser du at du må bruke +, ikke "": +Battlefield +Vietnam Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Okei, det fungerer, men det er ikke særlig intuitivt vil jeg si (i.e. det samsvarer ikke med andre søkemotorers "standard" ). by the way, kan vi få det som en brukerkontoinstilling om vi vil se den forenklede(/ubrukelige i mine øyne) eller den avanserte søkesiden som standard? Endret 22. januar 2006 av MrLee Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5334073 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Med tanke på hvor mange datarelaterte akronymer det finnes med 3 bokstaver, synes jeg man sterkt burde vurdere å tillate 3 bokstavers ord i sammenheng med andre, lengre ord.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 enig.. finner ikke en dritt med den nye søkemotoren.. den gamle var mye bedre.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Med tanke på hvor mange datarelaterte akronymer det finnes med 3 bokstaver, synes jeg man sterkt burde vurdere å tillate 3 bokstavers ord i sammenheng med andre, lengre ord.. 5479429[/snapback] Søk på ord med3 bokstaver var full mulig frem til de flyttet serveren (det oppstod noen problemer da), og skal komme på plass igjen så snart som mulig. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=5334073 5479395[/snapback] Vi har allerede, som ErlendRU viser til, en tråd om dette under Tilbakemeldinger. Da denne tråden er feilpostet (skulle vært under Tilbakemeldinger om forumet, og det allerde finnes en tråd der, stenges denne tråden. Videre innlegg henvises til nemt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg