Gå til innhold

Søkemotoren på forumet erlik ARGH!

QBab

Anbefalte innlegg

Koffer i all verden går det ikke an og søke på ord som er under 4 bokstaver?

Det er jo helt på tryne!

Eg skulle søke på noe som handlet om IP, men neida. Det går ikke, IP = 2 bokstaver. Så skulle eg søke på style XP, men neida. Usjh, dette suger gråskjegg altså!

Edit: bytta ut noen ord :cool:

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

endre: funker ja, men forbanna tungvindt når en enkel endring i dette forumets søkefunksjon ville fikset biffen uendelig mye bedre.

jeg mener... søkefunksjonen takler ikke quote søk engang... ett søk op

"Battlefield Vietnam"

får opp alle poster med bare "Battlefield", alle med bare "Vietnam" og alle med "Battlefield Vietnam" i seg... HELLLO??!!

Lenke til kommentar
jeg mener... søkefunksjonen takler ikke quote søk engang... ett søk op
"Battlefield Vietnam"

får opp alle poster med bare "Battlefield", alle med bare "Vietnam" og alle med "Battlefield Vietnam" i seg... HELLLO??!!

5479067[/snapback]

Hvis du leser den lille dokumentasjonen det så fint er linket til fra søkemotoren, så ser du at du må bruke +, ikke "":

+Battlefield +Vietnam

Lenke til kommentar

Okei, det fungerer, men det er ikke særlig intuitivt vil jeg si (i.e. det samsvarer ikke med andre søkemotorers "standard" ).

by the way, kan vi få det som en brukerkontoinstilling om vi vil se den forenklede(/ubrukelige i mine øyne) eller den avanserte søkesiden som standard?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Med tanke på hvor mange datarelaterte akronymer det finnes med 3 bokstaver, synes jeg man sterkt burde vurdere å tillate 3 bokstavers ord i sammenheng med andre, lengre ord..

5479429[/snapback]

Søk på ord med3 bokstaver var full mulig frem til de flyttet serveren (det oppstod noen problemer da), og skal komme på plass igjen så snart som mulig.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...