loxon Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) jeg har kanskje tenkt å overklokke cpu'n min som er den AMD 64 X2 4200+ (dual core) men jeg har ikke noe peiling på sånt, så jeg lurer på om det er noen proffe her som vet hvordan det gjøres noen som har noen tips og kan hjelpe meg? setter pris på utfyldig svar Endret 22. januar 2006 av loxon Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hvis jeg var deg så ville jeg også ha lagt ut navnet på hovedkortet, ettersom klokking er avhengig av BIOS. Uansett så anbealer jeg deg til å lese guidene som finnes rundt om kring. Finnes ett par gode på overklokking.no og også noen som er stickyer her på forumet. Ta en titt på de, og er det noe du lurer på, så spør igjen ^^ EDIT: Skrivefeil Endret 22. januar 2006 av Mixy Lenke til kommentar
loxon Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 ok, takk skal se litt rund omkring først. men i tilfelle, så er hovedkortet mitt et MSI MS-7093 tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå