PMnormal Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Fikk ånden over meg i natt. Siden jeg har vist litt forskjellige sider av mine fotografiske uttrykk med de to første bildene, så fortsetter jeg i samme ånd. Dette bildet er også "skutt fra hoften", som de to foregående. Dette måtte jeg jobbe litt mer med p.gr. av dårlige lysforhold. Tatt med 20D og Sigma 18-50/3,5-5,6 på 18mm. Øvrige data: Iso 800, f/5,6 og 1/80s. Brukte noen sekunder ekstra på å velge eksponering. Det ble litt pest vs kolera. Søt og morsom hund, synes jeg. Ingen cropping, bare litt skjerping. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Bildet ga noen fine visuelle inntrykk, som kunne forsterkes ved å beskjere nederst og øverst, jeg har prøvd rundt nederste kant på jernporten og ved slutten på kryssnettingen. Fint perspektiv i bildet. Hunden ga bildet det lille ekstra som skal til. Endret 22. januar 2006 av brainware Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Bildet forteller to historier. Den ene er en studie i arkitektur, og som mine inspirasjonskilder velger jeg å fortelle hele "historien". Den lille hunden er som du skriver det lille ekstra, og en liten historie i seg selv. Det var forøvrig den mest sympatiske skapningen jeg traff i Roma den dagen Takk for kritikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå