Gå til innhold

Nysjerrig rakkar i Roma

PMnormal

Anbefalte innlegg

Fikk ånden over meg i natt. Siden jeg har vist litt forskjellige sider av mine fotografiske uttrykk med de to første bildene, så fortsetter jeg i samme ånd. Dette bildet er også "skutt fra hoften", som de to foregående. Dette måtte jeg jobbe litt mer med p.gr. av dårlige lysforhold. Tatt med 20D og Sigma 18-50/3,5-5,6 på 18mm. Øvrige data: Iso 800, f/5,6 og 1/80s. Brukte noen sekunder ekstra på å velge eksponering. Det ble litt pest vs kolera. Søt og morsom hund, synes jeg. Ingen cropping, bare litt skjerping.

post-76334-1137897248_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bildet ga noen fine visuelle inntrykk, som kunne forsterkes ved å beskjere nederst og øverst, jeg har prøvd rundt nederste kant på jernporten og ved slutten på kryssnettingen. Fint perspektiv i bildet. Hunden ga bildet det lille ekstra som skal til.

Endret av brainware
Lenke til kommentar

Bildet forteller to historier. Den ene er en studie i arkitektur, og som mine inspirasjonskilder velger jeg å fortelle hele "historien". Den lille hunden er som du skriver det lille ekstra, og en liten historie i seg selv. Det var forøvrig den mest sympatiske skapningen jeg traff i Roma den dagen ;) Takk for kritikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...