bokhylle Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Hei! Jeg må bare ha en ting oppklart her. Sitter og snakker med en kompis som sier at TG er mye større enn Dreamhack. Han påstår at TG har 7500 plasser. Og at Dreamhack har 6000 plasser. Så hvem er egentlig størst? Hater sånne påstalige folk som han (han er sånn) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 The Gathering har rundt 5200 plasser mens Dreamhack har over 6000, så er ikke vanskelig å regne seg frem til hvem som er størst nå lengre. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Når man får svar fra Ueland så kan jeg nok være på den sikre siden. Hehe Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Hei! Jeg må bare ha en ting oppklart her. Sitter og snakker med en kompis som sier at TG er mye større enn Dreamhack. Han påstår at TG har 7500 plasser. Og at Dreamhack har 6000 plasser. Så hvem er egentlig størst? Hater sånne påstalige folk som han (han er sånn) 5477983[/snapback] TG har vel ikke en sjanse i havet til å få godkjent noe særlig mer enn det antallet de har i dag så lenge de er i vikingskipet, og DreamHack begynner å dra ifra nå ja.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Hvor arrangeres Dreamhack? Sverige? Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) men så er dreamhack 2000 ganger trangere enn tg oxo da på tg så har de god plass til boder osv.. men dreamhack utnytter plassen til sitteplasser... så vil heller på tg enn dreamhack.. boder er lsm halve tg/lanet Endret 22. januar 2006 av SaNux Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2006 Hvor arrangeres Dreamhack? Sverige? 5480253[/snapback] Det er i Sverige ja. Lenke til kommentar
Shamron Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 En annen fordel med TG er jo at alt foregår i EN hall... Dreamhack er vel delt opp i 2 haller, stemmer ikke det? Pluss at det er mer "seriøst"? *host, host, kjedelig, host* ;-) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) En annen fordel med TG er jo at alt foregår i EN hall... Dreamhack er vel delt opp i 2 haller, stemmer ikke det? Pluss at det er mer "seriøst"? *host, host, kjedelig, host* ;-) 5483510[/snapback] Det er vel for å skille gamerne fra scenerne. Noe jeg mener er helt riktig. TG har også dette i form av et Demoscene Area, men synd det er i den samme hallen. Som vi alle vet har CS det mest elendige ryktet på TG og det er sterkt hatet fra demoscenerne. TG var mye bedre før i tiden da det ikke var et tegn til spill der. Endret 23. januar 2006 av lavizh Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 En annen fordel med TG er jo at alt foregår i EN hall... Dreamhack er vel delt opp i 2 haller, stemmer ikke det? Pluss at det er mer "seriøst"? *host, host, kjedelig, host* ;-) 5483510[/snapback] Det er vel for å skille gamerne fra scenerne. Noe jeg mener er helt riktig. TG har også dette i form av et Demoscene Area, men synd det er i den samme hallen. Som vi alle vet har CS det mest elendige ryktet på TG og det er sterkt hatet fra demoscenerne. TG var mye bedre før i tiden da det ikke var et tegn til spill der. 5483696[/snapback] Det skulle jeg likt å få med meg!! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 23. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2006 Les i de andre TG trådene du, så skal du til og med få beviser på at de ikk satt å spillte, men drev på med mange andre mer "sosiale" aktiviteter. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 mer sosialt en cs, va kan det vere Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 27. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2006 Vært på endel småLAN i det siste, og der har det alltid vært en liten forsamling på 5-8 CS-nerder. Omtrent hvert 5. minutt eller mindre kom det en eller annen beskyldning som f.eks: Lol! Du cheater jo som bare faen! Så kommer det tilbake: OMG! Det var skillz! Og nok en fyr blander seg inn: Næh, det var bare G-U-L-L! Til slutt så: Haha lol, se som *insert name here* ble eid 'a! LOOOOOOL! Så joa, man snakker jo med hverandre, men det er liksom ikke sånn man vil ha det på et LAN, uansett hvor sosialt det er for dem.. BTW; Noe av det verste er at de faktisk roper ut uttrykkene OMG, LOL etc og Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 30. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Et lan blir jo ikkje større pga. antall plasser, må jo se på antall deltakerar di har hatt.. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 30. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2006 Noen som vet hvilket som mer mest kjent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå