minimum payne Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 ja hva tror dere, vil denne radiatoren holde til å kjøle en peltier på 226 watt? ellers er det en eheim 1048 som skal pumpe vannet og jeg venter ennå på 3 enermax 120 mm vifter som skal være kabinettvifter/radiatorvifte. fikk radiatoren for 100 kr på bildynga i oslo, men måtte plukke den ut selv. men pytt, 100 spenn [ Denne Melding var redigert av: minimum payne på 2002-09-12 17:46 ] Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Den er helt ypperlig, prøv forresten å rense den for fett og drit, samtidig som du retter opp kjølefinnene for optimal luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 selvsagt skal jeg rengjøre den, tar det med whitespirit og trykkluft i mårra på jobben. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Dette er kansje ikke noe nytt for deg, men for all del IKKE bruk trykkluft inni radiatoren. Setter du trykk på den vil alt over 1bar kunne sprenge den. Etter rensing, kan det være greit å bruke såpevann for å bli kvitt restene av avfettingen. Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 20:10, [email protected] skrev:Dette er kansje ikke noe nytt for deg, men for all del IKKE bruk trykkluft inni radiatoren. Setter du trykk på den vil alt over 1bar kunne sprenge den.Etter rensing, kan det være greit å bruke såpevann for å bli kvitt restene av avfettingen. Ikke noe problem så lenge det er luftgjennomgang inni den. anser det over som et lite problem, jeg... Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 takk for tipsene men jeg skal ikke rengjøre med trykkluft inni, bare utenpå. inni skal jeg fylle med plumbo og så kaste den ned i varmt vann. Hihihi neida skal selvsagt være forsiktig, den kosta meg jo 100 kroner tipper jeg blir å sette radiatoren helt i bunn av kabinettet mitt, med et filter helt nederst. og en av 120 mm viftene i front med en plexiplate som holder radiatoren adskilt fra resten av systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå