aMo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Sliter veldig med stabiliteten i mitt system nå.. Kjører et Asus K8N4-E Deluxe og et Powercolor X1800XT.. OG systemet er mildt sagt ustabilt når jeg spiller.. Opplever mange ganger at hele maskina henger seg og at jeg må trykke inn reset-knappen, og at spill bare aslutter og går til windoes uten en antydning til feilmelding eller hint om hva som kan være galt.. Har søkt litt rundt på nett idag, og det virker som veldig mange med samme serie HK som meg sliter med samme skjermkort som meg.. Håper bare ikke det er chipsettet, for jeg har et A8N32-SLI Deluxe liggende og vente på en cpu som passer.. Noen som har vært borti dette? Lest noe? Eller enda bedre: Kan løse det? Endret 25. januar 2006 av aMo Lenke til kommentar
aMo Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33841030 Les her.. Dette skremmer meg litt... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Virker som om hovedkortet og skjermkortet ikke liker hverandre. En med samme hovedkort som deg prøvde et 7800gtx isteden og da virka det. om det er ati eller asus sin feil vet jeg ikke, men de burde ihvertfall finne en løsning. Lenke til kommentar
Master.Chief Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Oppdater biosen på hk-et, karnsje det hjelper. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Har siste bios rev 1010. Lenke til kommentar
aMo Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 LØST: Jeg gikk inn i bios og skrudde Hyper Transport ned fra 4x til 1x.. Dermed ser det ut til at problemet er løst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå