Joachricar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Da jeg skulle skulle åpne et program jeg hadde lastet ned i dag så kunne jeg ikke åpne filen av en eller annen merkelig grunn, så jeg slettet den og det og de andre filene som va med, utenom èn sinnsykt irriterende fil som jeg bare ikke får slettet. Har scannet med microsoft antispyware, norton antivirus og ad-aware men ingen finner noe galt medden filen og når jeg prøver å slette den kommer det opp at den er i bruk av et annet program eller en annen person. Jeg har også prøvd å sterte pcen i sikkerhetsmodus men den er fortsatt i bruk. Filen heter SMV6 og er en exe fil. Jeg setter pris på all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 hva betyr det?Kan ikke så veldig mye om pc. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Start opp pcen med windows-cden og velg "recovery console". Om du kan DOS-kommandoer så kan du finne frem filen og slette den. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Er det det som på norsk heter å starte opp med kommandolinje eller noe sånt? Kan du kommandoen for å slette den? Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Kommandolinjen er det ja. Jeg aner ikke hva du skal skrive for og slette den.. Men kommandolinje er det samme som command promt tror jeg! (rett meg visst jeg tar feil!) El NetZor Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Last ned dette programmet. http://www.gibinsoft.net/gipoutils/bin/moveonb.exe Start det opp, velg fila du skal slette og restart pcen. Lenke til kommentar
Joachricar Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Det var et ordentlig genialt program. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå