robgar Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Viste ikke helt hvordan jeg skulle beskrive innlegget mitt. Jeg forsøker å lage en horisontal meny, som merker den delen av menyen vi er på, ved å "åpne" denne menyen til resten av siden. Slik som den på apple.com (helt på toppen).. Jeg har forsøkt å lage en div, med underborder, også en meny inni denne igjen (ul, li display: inline osv) der a:hover gjør bunn-borderen hvit.. Men det ser ut som det er noe jeg har misforstått, for diven blir nesten dobbelt så høy som meny elementet. Meningen var at diven #topMenu skulle kun ha menyen i seg, og være like stor, slik at menyen overlappet borderen med sin border... :ønsket effekt: ______link1___link2___|link3|______ Men her er hva jeg får : meny I FF blir meny ellementene paddet, men ikke i IE, i IE detter også bunn og topp borderene ut på menyelementene. i tillegg kommer validerings bildene opp ved siden av menyen, av grunner jeg ikke kjenner til.. (Ja, siden er validert). Hva er det jeg gjør galt ? Endret 21. januar 2006 av robgar Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Her har du noen lister, og noen medtabs. Kanskje det hjelper deg? Lenke til kommentar
JonH Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Ennå flere eksempler på Webdesignskolan. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Takk for gode svar ! Der var det jaggu meg mange tips og godbiter på de sidene dere kom med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå