AztroM Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Lian Li Modular Cube Case Say no more... Endret 21. januar 2006 av AztroM Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Nice! Koster litt i det drøyeste laget da, men.. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Litt stiv pris, men wow! Det må jo være drømmekabinettet til en filserver. *Notere på ønskelisten* Forresten, er det bare plass til en PSU? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ser ut til at det bare er en PSU ja. Mange 5,25" brønner! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Litt stiv pris, men wow! Det må jo være drømmekabinettet til en filserver. *Notere på ønskelisten* Forresten, er det bare plass til en PSU? 5477287[/snapback] Festeplaten bak for strømforsyning (PSU) leveres standardmessig med plass for 1 stk. PSU og 1 stk. 120mm vifte. Festeplater for redundant PSU eller 2 stk. PSUer vil tilbys som opsjoner. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Merk at grunnen til at det er et "Modular" kabinett er at man må kjøpe masse ekstra utstyr. For å montere harddisker trenger man egene drev rammer osv. Men som nevnt, et så stort server kabinett i rent aluminium er en drøm! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 fytti pokker for et kabinett. 30 400gb-disker sammen med en gammel pc hadde gitt en morsom filserver. Spoersmaalet er vel hvilket hovedkort som takler dette. Noen som sa "2 pc i et kabinett"-prosjekt? Her snakker vi kabinett med enorme muligheter. "droemme" Tror jeg holder meg til vanlig Lian Li fulltower jeg. Det der var litt voldsomt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Spoersmaalet er vel hvilket hovedkort som takler dette. 5518922[/snapback] Det skal vel godt gjøres å finne et hovedkort med porter til 30 disker, men med PCI(-X)-kontrollere går det jo helt fint. Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Er plasss til mye rart i det kabinette ja ;P NOen som vil sponse meg med et elr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå