thelittlewitch Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Heisann Jeg har et problem. Jeg spiller ikke så mye så jeg vet ikke om det er sånn i alle spill, men når jeg spiller f.eks mohaa så hakker det en gang i sekundet eller noe. Det har ingenting å si hvilken oppløsning jeg kjører på, det hakker allikevel. Det er liksom litt.. rar hakking. noen som har peiling på hva det kan være? Thunderbird 1,4GHz Abit KG7 768mb TwinMOS DDR PC2100 Gainward Geforce 2 pro/450 ( default settings ) Hercules Game Theatre XP Windows XP pro Detonator 40.41 DirectX 8,1 La også inn nyeste 4in1 ista.. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Det er nok skjermkortet, har hatt lignende problemer med AVP2, spillet bare stopper noen ganger, uhyre irriterendes.. minner meg på at jeg må installere å sjekke om jeg fikset det med min Asus Ti4400.. Spørsmålet er da hvilken innstillinger du kjører på. Lenke til kommentar
thelittlewitch Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 ja hvilken innstillinger tenker du på? Jeg kjører 1024x768 32bit, og hvis du tenkte på hastigheten på kortet så har jeg ikke lagt inn det programmet som følger med men jeg går ut ifra at det da kjører på default settings, dvs ikke noe "overklokking"? Er et sånn golden sample kort så jeg kan velge optimal settings eller noe sånn også. Men det er litt merkelig? Det går jo helt fint mellom hakkene liksom, men man blir jo sprø av dem... :razz: edit: nå prøvde jeg 640x480 og 800x600 også, og det er akkuratt likedann, - også på Warcraft III [ Denne Melding var redigert av: thelittlewitch på 2002-09-12 17:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå