Gå til innhold

Hvilket spill snakker pcgamer om her?

Anbefalte innlegg

sjekk ut hva pcgamer skriver et nytt super spill,hvilket spill kan det være?

jeg håper det duke nukem forever.

ellers så håper jeg på redalert3 eller starcraft2.

"We've got a world-exclusive announcement that is so big, so juicy, and so unbelieveably mind blowingly fun that you're probably going to wet yourself upon seeing the cover. Prepare yourself: either stuff your shorts with absorbent easy-to-get-ahold- of household materials (old T-shirts and socks should do the trick), or break down and invest in some Depends. Whichever way you go, so long as your're prepared to get a little damp in the seat, you'll be ready for our March issue."

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=80884&page=1&pp=50

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennande. Visst det er så stort som dei seier det skal vere, må det truleg vere ein etterlengta oppfølger som f.eks Starcraft 2, Diablo 3, Duke Nukem Forever eller noko sånt.

Om dei kjem med noko kjedleg no, f.eks Sims 3, då blir eg virkeleg skuffa.

Lenke til kommentar

Ta dere sammen da :p, Diablo 3 er ikke så ekstraordinært at det ville vært så mye oppstyr rundt det. (Sier ikke at det ikke er bra, men er ikke noe som ingen i sin villeste fantasi kunne forestilt seg)

Da har jeg mer tro på Duke nukem forever. (naive meg)

EDIT:

Evt. Team Fortress 2, som spillere som har vært around noen år sikkert husker den ekstreme hypen til. Eller som nevnt i den tråden der, et nytt Command and Conquer kanskje?

Endret av rulleguru
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...