Gå til innhold

mamoz.. dårlig erfaring

Anbefalte innlegg

Hei.

Vil bare advare andre mot firmaet mamoz i trondheim. Bestilte for to uker siden et kamera, canon powershot a520 med ekstra minnekort og betalte med visa. Etter en uke ventet jeg fremdeles på kameraet.

Har prøvd å få kontakt og har lykkes med dette til en viss grad, men saken går ikke fremover. Får ikke svar på det jeg lurer på. Andre som har slike erfaringer med dette firmaet?

Beløpet som ble"holdt av" er tilbake på konto. (heldigvis...) :)

Kritikken går da på komunikasjonen med dette firmaet! Ikke bra etter min mening. :mad:

Noen som veit om andre butikker som selger dette kameraet til en fornuftig pris? (under 1700,-)

Vennligst hilsen Peter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke kjenne meg igjen i den kritikken du kommer med der, da jeg selv aldri har opplevd noe som helst problem i hele tatt..

2 eksempler..

I fjor jul en gang når mamoz vant de største testene med sin nye spesial bygde pc var det stor stor pågang på maskinene, og dermed gikk det litt over leveringstiden. Sjefen ringte å beklaget, og sa at han personlig skulle ta hånd om dette nå (julaften) og ble sendt samme dag, og mottat andre juledag

På denne pcen ble det for litt siden en harddisk krasj, ringte å sa ifra og spørte om problemet. Fikk en ny harddisk med en gang uten å måtte sende den andre tilbake :)

Så jeg, er iallefall strålende fornøyd med mamoz, og noen av deres tilbud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...