Tøråsen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Skulle spille Tiger woods PGA tour 2003 nå og da kom dette opp hva kan det være for noe?? mvh Marius Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Bare en teori ... Last ned nyeste DirectX og drivere til skjermkortet. Link til DirectX Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Lasta ned nyeste directX og driver til skjermkortet, men hjalp ikke noe Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Prøv å sette opp AGP aperture size i BIOS. Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Det trengs en patch, som ikke lenger er å oppdrive på sidene til EA. Jeg har et skjermkort med 256MB minne jeg også(som jeg antar at du har). Jeg har patchen du trenger, så jeg kan sende den på mail til deg hvis du vil. Du kan prøve så mange versjoner av directx og gjøre hva du vil, men det hjelper altså ikke så lenge du ikke har patchen. Så legg igjen epost-adressen, så kan du se fremover til mange timer god underholdning og mange "Hole-in-one". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå