Gå til innhold

cryengine2 techdemo highres trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En avtale med EA? Hva slags avtale? Hver gang jeg hører EA blir jeg skeptisk.

5489061[/snapback]

 

Tror avtalen bare er at de skal lage et spill med cryengine og at EA skal publishe spillet for dem, håper ikke EA pusher dem til å gi ut et halv-ferdig spill.

5490108[/snapback]

 

De pusher dem neppe til å gi ut et halvferdig spill.

 

farcry-utviklerne ga ut et veldig bra spill da de ga ut FarCry. Spillet hadde innovativt gameplay i sin sjanger, bra historie (noe overaskelsesmomentene sørget for) og var samtidig cutting edge grafikkmessig. Sammen med HalfLife2 er det det desidert beste fps jeg har spilt de siste åra.

 

EA derimot har etablert seg med et rykte der de vrir hver dråpe ut av hver franchise i form av oppfølgere til populære spill. Motivasjonen for å lage spill ser ut til å ha vært å skape "blockbustere" framfor spill med karakter. Helt motsatt av FarCry's fokus etter min mening. Eksempler på slike frachise/spill er MOH (konsoll spillene), EA SPORTS spillene, Command and Conquer. LOTR etc. Slikt blir det som oftest terningkast 4 av (noe som i seg selv ikke er så galt i og for seg.)

 

Faren er derfor at de pusher farcry-utviklerne til å gi ut noe som selger på navnet og ikke på innovasjon, for å kutte ned på utviklingskostnadene og dermed gi mer mynt i kassa. Noe som er typisk for alle store børsnoterte softwarehus/filmdistributører.

Lenke til kommentar
Til de som håper dette spillet kommer til XBox360 kan jeg jo helle salt i såret ved å si at selv om det kommer til Burken blir det uten de fancy eye candy effektene som følger med Shader 4.0 og DX10 siden XBox360 kun har DX9 skjermkort i seg.

Xbox360 har ikke hatt en spesifikk API til å rette seg etter. Funksjonaliteten dens ligger et sted mellom DX9 SM3.0 og DX10. Men nå skal det ikke være noe i denne videoen som ikke er mulig med DX9 SM3.0.

Lenke til kommentar

En oppfølger til Far Cry er ennå langt unna. Nå har Crytek en avtale med EA om å lage Crysis. Ubisoft har rettighetene til Far Cry navnet, så om de får hentet tilbake Crytek etter Crysis er ferdig gjenstår å ses. Det blir uansett en lang ventetid. 2-3år muligens.

Lenke til kommentar
En oppfølger til Far Cry er ennå langt unna. Nå har Crytek en avtale med EA om å lage Crysis. Ubisoft har rettighetene til Far Cry navnet, så om de får hentet tilbake Crytek etter Crysis er ferdig gjenstår å ses. Det blir uansett en lang ventetid. 2-3år muligens.

5521864[/snapback]

 

 

joystiq sa at ubisoft skulle kanskje bruke sine egne studioer på å lage oppfølgere til far cry.. de har en glimrende motor, og de har skills til å lage gode spill. :D de får vel kanskje lisensiert cryengine 2 og som brukes i crysis.

Lenke til kommentar
En oppfølger til Far Cry er ennå langt unna. Nå har Crytek en avtale med EA om å lage Crysis. Ubisoft har rettighetene til Far Cry navnet, så om de får hentet tilbake Crytek etter Crysis er ferdig gjenstår å ses. Det blir uansett en lang ventetid. 2-3år muligens.

5521864[/snapback]

 

 

joystiq sa at ubisoft skulle kanskje bruke sine egne studioer på å lage oppfølgere til far cry.. de har en glimrende motor, og de har skills til å lage gode spill. :D de får vel kanskje lisensiert cryengine 2 og som brukes i crysis.

5521932[/snapback]

Ikke umulig... de er veldig talentfulle ja.

Lenke til kommentar
ea annonserer offisielt crysis.spillet kommer bare ut til pc.synes det er kjempe bar at spillet bare kommer ut til pc.

 

http://worthplaying.com/article.php?sid=31...=thread&order=0

5522409[/snapback]

http://gamer.no/nyhet/pc/crysis_offisielt_kunngjort/23063 :)

Jepp, flott at dei satser alt på PC. Er irriterande når spel med stort potensiale blir "øydelagt" bare fordi dei må tilpasses konsoll.

Lenke til kommentar
sjekk ut denne linken med en del nye magasin scans fra pc zone fra crysis.

disse scans er bedre kvalitet en de som det tyske gamestar magazinet hadde.

 

kan ikke vente til og få tak i dette spillet.crysis har den beste grafikken jeg har sett i noe spill.bedre enn gears of war og ut2007.

 

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=64388

5554178[/snapback]

 

Wow, make room for the best fps(upcoming!:p) game ever! :love:

 

Damn, gleder meg som bare f til dette :D weeeeeeee

Endret av KillerX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...