Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Bare lurte på om noen viste hva det koster å sende sms til resten av verden. Hørt at det er 1kr men kan dette stemme? Har noen venner som bor rundt omkring i verden og lurte på om det egentlig kosta mer enn vanlig.... Bare lurer siden sms er så K O N G E Lenke til kommentar
smetho Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Spørs vel om de har norsk abm. Har de det koster det fortsatt 1 kr (eller vanlig pris). Der koster derimot 5kr eller noe slikt for de å sende til deg. Dersom de har utenlandsk abm koster det nok mer, men hvor mye aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 De har utelandnske abo. ja. Derfor lurte jeg på det. Jeg kan ikke finne noe info heller om det. Har sendt epost til Telenor og NetCom men det tar jo så granskauen lang tid. Blir jo gal av mindre _________________ Proud Super sharer of 3 Tera !!(so far thx 2 WD 200GB) <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-09-12 17:42 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: DMPoWer på 2002-09-12 17:43 ] Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Å sende en SMS koster det samme uansett hvilket abb. eller land den du sender til kommer fra (holder til). Det vil si at om jeg sender til deg (om du er i Norge eller Afrika) eller til min venn James i England så koster det med 1,- (jeg har abb. fra Telenor). Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 hvis du bruker ICQ (www.icq.com) kan du sende gratis sms til hvor du vil i hele verden :smile: riktig nok er det pc-software, men igjen, det er GRATIS :smile: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Quote: Den 2002-09-14 23:44, fondus skrev:hvis du bruker ICQ (www.icq.com) kan du sende gratis sms til hvor du vil i hele verden :smile: riktig nok er det pc-software, men igjen, det er GRATIS :smile: Og hvor kan må så finne denne softwaren da? :smile: Bruker ikke ICQ men det er kanskje andre programmer ute også? :smile: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Her finner du priser for alle land med NetCom: http://www.netcom.no/Content/content.asp?C...yId=230&Level=3 For deg i Norge, med NetCom abb er det lik pris uansett hvor i verden du sender sms. (Som regel kr 1) For folk i utlandet, kommer det jo ann på hvor de har abbonement... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Takk for linken. Det var det jeg car ute etter ja :smile: Kjipt å vite sånt etter at du for regning at det egentlig koster deg 20kr per sms hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå