§xs§ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Denne vil følge kravene dine fult pluss masse meir. http://www.thermaltake.com/xasercase/media...black/black.htm Bruker den sjøl på htpc`n. kan anbefales! Og vist du ikkje har noken ledige 5.25 plasser igjen så kan du fint skru laust displayet, har gjort det sjølv, det følger og med intern usb kobling sånn du slepper og strekka usb kabelen ut bak kabbiset. Endret 5. februar 2006 av §xs§ Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den så bra ut men det var jo et VFD display og de koster fort litt mer, pluss at det var kombinert IR kontrol. Men er det bare et 16x2 display? Lenke til kommentar
§xs§ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den så bra ut men det var jo et VFD display og de koster fort litt mer, pluss at det var kombinert IR kontrol. Men er det bare et 16x2 display? 5557643[/snapback] Hvist det var meg du hintet til så er displayet 16x2 ja, men det burde jo funke fint til hans bruk, først info om ein disk, som viser plass og temp osv, så neste så neste osv... Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bruker LCD-display på usb nå, man tar 4volt på usb i stedet for molex. Fikk de på HCS til og gjøre det får meg, de gjør det sikkert for dere også. Alt på LCD smartie funker så det blir akkuratt samme effekt som de med molex kontakt. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Og displayet får bare strøm fra usb eller sender det signaler over usb også? slik at det ikke er koblet til usb og paralelporten? Og hvilket display har du da? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nei, det er koblet til paralell-porten og. Her er displayet. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hei. Hva er vitsen med å ha et lcd som går på paralell da ? usb er jo raskere enn en paralell port og du får jo også mere utbytte av en usb kobling framfor en paralell port. Endret 6. februar 2006 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Nei, det finnes ikke LCD som går på kun usb, det finnes display som går på paralell og tar strøm fra usb, det jeg har. Lenke til kommentar
spyro Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Se det som jeg linket til, det bruker bare USB porten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå