Hebbe Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg ønsker et LCD display som kobles til USB. Displayet skal vise hd temp og kapasitet på 4-6 disker. Noen som vet om dette finnes? Og i så fall er det mulig å ha flere USB displayer på samme pc? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvis det faktisk finnes USB LCD display, så går det nokk uten problem å ha flere enn en. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ja, det finnes. Om det er mulig å bruke flere enn ett samtidig er jeg ikke sikker på, men ser ikke noen grunn til hvorfor det ikke skulle funke Her har de USB-tilkoblade LCD-display Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Noen som vet om det finnes noe lignende av denne? Som passer til andre HK enn Abit. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du kan jo kjøpe no tempmåler fra Biltema eller Clasern eller no og modde'n da? Eller bare rett og slett bruke vanlig, parallell numerisk LCD. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du kan jo kjøpe no tempmåler fra Biltema eller Clasern eller no og modde'n da? Eller bare rett og slett bruke vanlig, parallell numerisk LCD. 5478099[/snapback] Joda, men du får ikke Mhz på CPU eller, CPU load eller noe sånt. Det blir kun temp måler av slike ting .. Vis du ikke tar en hel ommodding da;) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Nettopp! Men da kan du jo bare kjøpe deg et vanlig LCD display så slepper du helommodding! Det er jo like greit og koster lite.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Joda, men den praktiske delen med at du kan koble det til en USB tilkobling blir jo borte da.. LCD display bruker jo parallell porten? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 sigen linka jo til noen. I tillegg har Matrix Orbital eller hva de heter noen også! Men jeg ser vel egentlig ikke vitsen med å velge USB framfor paralell. Du sparer en del på og velge paralell og det er jo smal sak og lodde. Lenke til kommentar
Hebbe Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 sigen linka jo til noen. I tillegg har Matrix Orbital eller hva de heter noen også!Men jeg ser vel egentlig ikke vitsen med å velge USB framfor paralell. Du sparer en del på og velge paralell og det er jo smal sak og lodde. 5478726[/snapback] Jeg skal ha 2 display på en pc. Det går vel ikke på paralell. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 sigen linka jo til noen. I tillegg har Matrix Orbital eller hva de heter noen også!Men jeg ser vel egentlig ikke vitsen med å velge USB framfor paralell. Du sparer en del på og velge paralell og det er jo smal sak og lodde. 5478726[/snapback] Vet du hvordan du gjør om en parallell kabel til USB? :S Lenke til kommentar
Hebbe Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 sigen linka jo til noen. I tillegg har Matrix Orbital eller hva de heter noen også!Men jeg ser vel egentlig ikke vitsen med å velge USB framfor paralell. Du sparer en del på og velge paralell og det er jo smal sak og lodde. 5478726[/snapback] Vet du hvordan du gjør om en parallell kabel til USB? :S 5479236[/snapback] Har tenkt på det, men vet ikke hvordan det blir med drivere. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Vet du hvordan du gjør om en parallell kabel til USB? :S5479236[/snapback] Du kjøper en slik som du finner på http://crystalfontz.com/ Edit: Varenummer: USB232A Endret 23. januar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det der er en USB -> Seriell-kabel. Da må man også ha en LCD med seriell-interface. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det der er en USB -> Seriell-kabel. Da må man også ha en LCD med seriell-interface. 5484087[/snapback] Ja det er jeg fult klar over, men den må jo bestiles derfra. så da er det vel egentlig bedre å bestile et display med usb tilkobling da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Vet du hvordan du gjør om en parallell kabel til USB? :S5479236[/snapback] Du kjøper en slik som du finner på http://crystalfontz.com/ Edit: Varenummer: USB232A 5483444[/snapback] Den prisen var skummel. Sjekk heller eBay Endret 23. januar 2006 av Zevs_ Lenke til kommentar
Jay_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Sjekk ut denne linken her... Jeg veit ikke helt om det blir så mye billigere da... men da kan du jo bestille deler fra elfa og pruke ett vanlig parallelldisplay Lag en post når du blir ferdig... har lyst til å gjøre det samme selv Edit: Går det ann å bruke denne kabelen her... Vet at det ikke er en parrallell-kabel, men har sett kabel overgang fra sånn kabel til parallell.... så da bude den vel egentlig funke? Endret 5. februar 2006 av Jay_ Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vår gode venn Hammar Elektronikk har, her Lenke til kommentar
Jay_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Vår gode venn Hammar Elektronikk har, her 5557160[/snapback] 899 kroner! Ikke akkurat niceprice det der Lenke til kommentar
spyro Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nei, men 15 kr for frakt, og man kan stole maks på dem. Jeg hadde kjøp derfra om jeg skulle hatt, men jeg skal om jeg skal ha ha et fror paralell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå