Gå til innhold

LCD på USB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo kjøpe no tempmåler fra Biltema eller Clasern eller no og modde'n da? Eller bare rett og slett bruke vanlig, parallell numerisk LCD.

5478099[/snapback]

Joda, men du får ikke Mhz på CPU eller, CPU load eller noe sånt. Det blir kun temp måler av slike ting .. Vis du ikke tar en hel ommodding da;)

Lenke til kommentar
sigen linka jo til noen. I tillegg har Matrix Orbital eller hva de heter noen også!

Men jeg ser vel egentlig ikke vitsen med å velge USB framfor paralell. Du sparer en del på og velge paralell og det er jo smal sak og lodde.

5478726[/snapback]

Jeg skal ha 2 display på en pc. Det går vel ikke på paralell.

Lenke til kommentar
sigen linka jo til noen. I tillegg har Matrix Orbital eller hva de heter noen også!

Men jeg ser vel egentlig ikke vitsen med å velge USB framfor paralell. Du sparer en del på og velge paralell og det er jo smal sak og lodde.

5478726[/snapback]

Vet du hvordan du gjør om en parallell kabel til USB? :S

Lenke til kommentar

5478726[/snapback]

Vet du hvordan du gjør om en parallell kabel til USB? :S

5479236[/snapback]

Har tenkt på det, men vet ikke hvordan det blir med drivere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sjekk ut denne linken her... Jeg veit ikke helt om det blir så mye billigere da... men da kan du jo bestille deler fra elfa og pruke ett vanlig parallelldisplay

Lag en post når du blir ferdig... har lyst til å gjøre det samme selv :yes:

Edit: Går det ann å bruke denne kabelen her... Vet at det ikke er en parrallell-kabel, men har sett kabel overgang fra sånn kabel til parallell.... så da bude den vel egentlig funke? :hmm:

Endret av Jay_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...