nelleink Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei. jeg er en helt fersk pc bruker (mange gode år med mac) og veldig fornøyd med min EZ482. det var bare å sette den sammen og alt funket - helt til idag, kom i skade for å gå inn i bios og selv om jeg ikke endret noe - ble den ikke det samme. I et forsøk på å søke feil oppdaget jeg at det er sluppet nye bios og sata drivere - den 17.januar. Er det noen som har prøvd dem? og er det noen som hadde giddet å peke i retning av hvordan man oppdaterer bios på en pc? Takk! pink Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du har normalt sett en instilling i bios som heter "default/default settings". Bruk den, trykk lagre, start så ser du om ting fungerer Lenke til kommentar
nelleink Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 vel jeg har prøvd det :-) men takk for svar! Det blir selvfølgelig ikke bedre av at Aopen ikke har giddet å legge ut manual i pdf form.. jeg prøver å få begge skjermkortene til å fungere samtidig - det innebygde og Radeon x700 - og det var da det gikk galt... ser Aopen hart laget et nytt bios med forbedret støtte for ATI chipsetet, det var derfor jeg tenkte det var løsningen, men jeg tør ikke gi meg inn på det tror jeg. Akkurat nå fungerer ingenting, den starter ikke, kommer til Veryfying d-pool.... succes,og så ingenting.. pink : Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Sikker på at det ikke er det interne kortet som tar over? Hva med å disable det i bios? Er sikkert en instillling der Beklager hvis du har gjørt det allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå