c-NOfx Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 har laget et windows movie-maker prosjekt. skal ha det over på dvd. hva gjør jeg da? Jeg må få lagret det som en avi fil. noen programmer som kan lage fra wmm til avi? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du skal kunne eksportere frå WMM som DV AVI, so det er ikkje noko problem. Men den fila må igjen konverterast for å kunne brennast på DVD. Søk anten i dette forumet eller i Programvare --> Programvare, so finn du mange trådar som omhandlar det, og der du vil finne forslag til program som kan gjere den konverteringa/brenninga. Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Du skal kunne eksportere frå WMM som DV AVI, so det er ikkje noko problem. Men den fila må igjen konverterast for å kunne brennast på DVD. Søk anten i dette forumet eller i Programvare --> Programvare, so finn du mange trådar som omhandlar det, og der du vil finne forslag til program som kan gjere den konverteringa/brenninga. 5476640[/snapback] Hvordan eksporterer jeg den fra wmm til dv avi? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 File --Save Movie File. Velg My Computer, Save your movie for playback on computer Velg stad å lagre. Trykk på "Show more choices..." Velg "Other Settings", og DV AVI (PAL) i dropdown-menyen. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Så vidt jeg husker hadde ikke Windows Movie Maker 1 muligheten for å lagre i DV-AVI, så hvis du ikke finner dette alternativet under "Vis flere valg" og "Andre innstillinger", må du oppdatere til WMM 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå