Gå til innhold

Prob. med Steams server lister!

Anbefalte innlegg

Når jeg går inn på et hvilket som helst Steam spill får jeg opp 2-3 servere.. Nei, det eneste filteret jeg har på er ikke pass-beskytta...Nei, jeg er ikke inne på favoritter..

Jeg veit ikke om det er noe med brannmuren jeg.. Fikk opp over 5000 servere istarten, men ikke nå. Rart.Har ikke endret noe i firewallen siden da............

MVH Haakon som setter pris på alle svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teste internettinnstillingen for steam, klikke steam ved klokka og settings, internett og still riktig.

Inne i spillet kan du sjekke hvilke latency du tillater på serverlisten og trykk refresh noen ganger.

Funker ikke det, bør du sjekke hva brannmuren din kan ha gjort.

Lenke til kommentar
Teste internettinnstillingen for steam, klikke steam ved klokka og settings, internett og still riktig.

Inne i spillet kan du sjekke hvilke latency du tillater på serverlisten og trykk refresh noen ganger.

5477302[/snapback]

No.. Virker ikke... Noen forslag?? Har Norton..

Lenke til kommentar

5477302[/snapback]

No.. Virker ikke... Noen forslag?? Har Norton..

5478869[/snapback]

Kanskje prøve å deaktivere alle brannmurer og antiviruser og sjekke da.. Har ikke peiling, verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Prøvd å installere windows xp på nytt ?

5481052[/snapback]

No!!... Alt annet enn det.. Uansett tviler jeg på at det hadde hjulpet i og med at det noen ganger funker.. Jeg har jo lagt til Steam på "permit"-lista...

5481291[/snapback]

Ja ok da. Jeg vet ikke hva som er galt. Muligens det er noe bug med den siste oppdateringen. Jeg har problemer med å få serverne til å være i favoritter neste gang jeg går inn i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...