erlber Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hva slags ting har folk koblet til maskinen? Vurderte å koble til min gamle håndholdte scanner til min mors pentium III 600 MHZ, men det var desverre ingen ISA slot der.... Altså, hva har folk koblet til? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Tror jeg snakker på vegne av nasjonen når jeg skriver: Hæ? Lenke til kommentar
AndyNor Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 vet ikke med deg, men jeg har i hvetfall koblet til et tastatur, noen høytalere, en skjerm og en mus :wink: ..hva prøver du å finne ut ved å stille det spørsmålet? ting som scanner, digitale-kamera'er, printere? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har kobla på en USB-dildo. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Lurer på hvor jeg kan finne motsykket til den jeg :razz: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hehe . Så idildo utvalget og itoalett på http://www.elkjip.no , men siden var nede nå. (Sikkert saksøkt av elkjøp..) De hadde en hel del invalide "support"-folk som anbefalte Comprakk, HåPe osv. Lenke til kommentar
erlber Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 For å utdype, er det noen som har noe uordinært/veldig gammalt tilkoblet (eksternt eller internt i kabinettet) pc'n? Lenke til kommentar
Mr_Byte Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har en 5 1/4" diskettstasjon i min data. Den er bare konge :smile: Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har akkurat tapet en gammel sokk fast til kabinettet, er det uordinært nok? også har jeg "tilkobla" en ølholder på siden _________________ [ Denne Melding var redigert av: AldaZar på 2002-09-12 21:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå