Arne Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei! Reiste til by'n i dag for å kjøpa iPod nano. (Har ikkje angra eit sekund)Når eg har instalert iTunes og iPod programvare og plugga i iPod'en, så kjem det "Do not disconect", og batteriet har eit lyn tikn på seg, og har ikkje farge. Etter ei stund, så er akkurat den same meldinga der (den har vore der i ca. 40 min.) , og no er batteriet grønt med ein stikk-kontakt. Kva skal eg gjere no? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Kan nokon hjelpe? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Eject iPod-en fra iTunes Guiden som følger med skal kunne svare alle dine spørsmål Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Nei, det gjer den ikkje. Ikkje som eg kan sjå... Er det lurt då? Det står jo at han skal lada i 3 timar den fyrste gongen... Det kjem ingen lade-teikn. Berre det batteriet i hjørna. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Da synes jeg at du skal vente i 3 timer før du klikker Eject i iTunes Lykke til! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Takk. Virkar forresten som ein bra spelar (anbefalt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå