Caztro Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Er det noen som vet hvilke "steppings" som er bra/dårlig for denne CPU'en? I Min cpu-z står det ikke noe på "revision". Noen som vet hvorfor? Family: F Model: 3 Stepping: 3 Revision: er ikke med liksom Har eska med "lappen" på, hvis det hjelper til å identifisere cpu'en. Kjører den forøvrig på 3.6, uten noen problemer så langt. idle temp ca 39, og max load ca 58 grader. Er dette grei temp?? Caztro Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Har funnet ut med siste versjon av cpu-z, at jeg har en C0 cpu. Kan noen si om dette er en god eller dårlig klokker? Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er jo bare å klokke til ting ikke vil lengre og så ta noen hakk tilbake for bedre stbilitet... C0 er vel ikke av de spreksete klokkerne... er vel D0 og E0, som har best rykte.. men det er jo fortsatt mulig å klokke langt med andre steppinger... man må bare være litt mer heldig med cpuen sin.. Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 jeg får den ikke stabil på over 3.7, så blir vel å kjøre på 3.6 da Takk for svar Lenke til kommentar
haakie Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg har E0 og den klokker fra 3.2 til 4.0, greit nok synes jeg men er det bra gjennomsnittlig av e0 steppings? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå