Defo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har kjøpt meg en Logitech G5 spillmus, og gledet meg til å instalere programvare på min skolemac, og teste den med WoW. men nei da...Da jeg setter inn cd'en skjer det ingenting. og det går ikke ann å starte noen instalasjon eller noe. Jeg spurte selgeren om det gikk ann å bruke programvaren på mac, og han sa det skulle ikke være noe problem. Tenkte hovedsaklig på å få programert den sideknappen slik at jeg kan bruke den slik jeg vil. hvordan få dette til å funke? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har du prøvd å hente ned drivere fra logitech.com ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 vil tro du må på nettet og laste ned egene drivere og software til mac ja.. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 har funnet en driver nå ja. Men da var problemet at jeg ikke får innstalert den pga. admin sperre fra skolen Noen mulighet her? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 har funnet en driver nå ja. Men da var problemet at jeg ikke får innstalert den pga. admin sperre fra skolen Noen mulighet her? 5479200[/snapback] få en som har rettigheter til å legge det inn... Lenke til kommentar
bender Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Man kan også benytte USB overdrive - det er et kjekt program som er ment for alle USB enheter og kan programere alle knappene på musen din... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå