Swedish Killer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har nettop manipulert mitt første bilde med adobe photoshop. Har brukt ca 20 min på det, men ble ganske fornøyd, hva syns dere. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Tja.. jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Hva er det egentlig....? Eller hva er meningen med bildet? Tommy Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Det har seg sånn at jeg lager film og er stor avhenger av spill osv.. Swedish Killer er kallenavnet mitt overalt. prøver å få laget en miniatyrversjon til avatar noen plasser, men vet ikke hvord. startet som en "logo" for det jeg skal lage (film osv.) Så ville jeg bare høre om hva andre syns, forbedringer. Endret 21. januar 2006 av Swedish Killer Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har nettop manipulert mitt første bilde med adobe photoshop. Har brukt ca 20 min på det, men ble ganske fornøyd, hva syns dere. 5476156[/snapback] Til å være ditt første så var det jo ikke gale. Har sett mange andre første gangs bilder som ikke var noe. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 takk . Jeg skal prøve å få litt bedre farger i de fremtidige bildene. Og gjøre litt bedre klipping(Bare se på håret) Har planlag noe med en robot og meg blandet mitt i ansiktet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Virker "Fjortiss" og "Jalla", med farger som er vonde å se på. Jeg syns det er bedre med maks 3 farger som passer sammen i en logo som forteller alt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du har utforsket photoshop ser jeg, men noe stort annerledes enn hva man ser andre steder er det ikke. Mye filter, og det er ikke alltid heldig. Jeg synes ikke det var noe spesielt, men fortsett å eksperimenter, lær deg hva de forskjellige filterne gjør, les tutorials og utvikle talentet ditt. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Takk for tilbakemld.og til deg Nicklas: så er jeg faktisk 15 år. Og jeg liker heller litt nye typer bilder. Litt mer "urban", mørkere og røffere. Kanskje litt bedre fargevalg med bakgrund osv. Men hver sin smak. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Likte det absolutt ikke...For skarpe farger, for stor outer glow på teksta og for stort "hode"... Men smaken er som baken... Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Ja, når du sier det så ser jeg det. Hodet ble litt for stort, kanskje teksten va litt liten i forhold til resten.teksten passa ikke med bakgrunnen, men men. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Tross alt ditt første forsøk, ikke gi opp Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 For det første så er vel denne tråden feilpostet. Tror den hører bedre hjemme under Visuell kreativitet. On-Topic: Beklager å si dette, men jeg likte rett å slett ikke bildet i det hele tatt. Synes det ble ubehagelig å se på, desverre. Alt for skarpe farger, og det hele ble rett å slett kjedelig. Men stå på, og lek deg med photoshop. Flottere program skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 menne... matrix, er ikke det litt yesterday news? ;P det er mange faktorer man kan trekke inn her, som at du er ung, det var første gangen etc., men siden du nå først ber om kritikk så må du tåle det som kommer, uavhengig av andres smak. jeg likte ikke bildet, og hvis jeg skal lage noe tilsvarende, så vil ikke dette være et utgangspunkt for meg. men nå lager jeg sjelden noe, og ender alltid opp med å undergrave mine egne kommentarer som på denne måten her. er ikke meg, bare min gode venn capt. morgan, bless him! Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg bruker komentarene som "hjelp" til de fremtidige bildene. Skjønner det dere mener og skal jobbe med der Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Gjesp! Skikkelig kjedelig bilde! Sorry mann! Programmet er bra, men det trengs trening i dette. Kjenner en fyr som jobbet med adobe photoshop i tre år, og da kunne han bare omtrent 70% Lenke til kommentar
Vlad Tepes Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 virker mer som et bilde signatur på et gamer forum Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Var egentlig ment som et bilde signatur^^. Ville bare få litt kritikk. Tror det hjelpet en del.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå