santana89 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg har ikke hatt dette problemet lenge, men begynnte for noen dager siden, og har ikke sluttet siden. Jeg kan ikke slå av programmer fra opgavebehandlingen lenger. De slutter ikke av. Pcen min tar evigheter å avslutte også, noe som kan være med at programmene tar lengre tid å avslutte elr noe? Iallefall, eks. At jeg slutter av steam fra oppgave behandlingen, så står den enda på lista! jeg prøver å starte på nytt, men det står at den kjører fra før. Enda kan jeg ikke starte steam da...noen som har ideer til dette? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Er det lenge siden du formatérte pcen? Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 har hatt pcen i 9 mnd, og ikke formatert enno! vill helst ikke heller..siden jeg har mye musikk, filmer å spill innpå... Sikkerhetsprogram? som virusprogram? da er det norton 2005 internet security. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå