Hegre Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Heisann. Jeg har kjøpt meg en 26" Amoi lcd tv. Det jeg legger merke til nå er at når jeg skal se på film via xboxen så kommer ikke lyden riktig i forhold til bilde på tv. Det er jo utrolig irriterende. Xboxen er koblet til lcd tv'n via den ene scart utgangen gjennom en adapter for S-VHS Y/C/phono-scart som fulgte med xboxen og som jeg alltid har brukt. Det er ikke noe problem når jeg ser på valig tv signaler, kun når jeg skal se på video via xboxen. Dette var ikke noe problem på den gamle vanlige tv vi hadde. Noen som har noe forslag til hva årsaken kan være? Evt har noen tips? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Har du noen andre lydkilder du kan koble til så en kan se om det samme skjer da også..? Har forresten en Amoi 32" Edit: ...og har selv ikke noe problem med lyden på min X360! Endret 21. januar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det er fordi lyden ikke blir synkronisert med bilde. Det tar litt tid å genere bilde, litt lengre enn lyden. Derfor må tidsforsinkelse aktiveres på lyden, noe som burde skjedd automatisk. Sjekka bruksanvisningen for info? Lenke til kommentar
Hegre Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Svar til første innlegg: Har desverre ikke noe annet jeg kan få testet med for øyeblikket. Men en annen ting og svar til innlegg 2: Syns det er rart hvis jeg må styre noe med synkroniseringen manuelt. Nå har jeg også lagt merke til at av og til så skjer det faktisk når jeg ser på vanlig tv også. Så mest sannsynlig så er det noe problemer med selve lcd tv'n. Uff. Et slit å måtte drasse den med tilbake til butikken Lenke til kommentar
magfa Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det er et "vanlig" problem som du ikke får fixet på noen garanti, untatt angrerett da. Trodde det var meste plasma skjermer som hadde det problemet. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det er et "vanlig" problem som du ikke får fixet på noen garanti, untatt angrerett da. Trodde det var meste plasma skjermer som hadde det problemet. 5483487[/snapback] Har aldri hatt noen problemer med det med min plasmaskjerm, og ingen av mine venner heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå