Wikingen Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har kjøpt et EPOX 4G4A+ hovedkort, som jeg gjern vil kjøre PC2700 DDR Ram på. Noen som har erfaringer eller synspunkter på dette?? Vil det la seg gjøre?? På forhånd takk!!! :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jepp, kortet har PC2700 støtte, riktignok uoffisiel, men den er der Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 jeg kjører samme hovedkort med pc2700 ram, ser ikke bort fra at det skal funke til deg også :wink: Lenke til kommentar
Wikingen Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Takker for positive å kjappe svar!! :smile: Kan jeg spørre deg spoonhau, hva du kjører forøvrig i din maskin?? Erfaring med hovedkortet og RAM'en osv..?? Takk igjen :smile: Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 skal vi se nå: p4 2.26 corsair xms2700 512mb 2x80gb seagate geforce 3 pioneer dvd og ingen brenner for øyeblikket bruker xp og det integrerte lydkortet til mine logitech z-560 høytalere og det funker fint. skal kjøpe lydkort når jeg skaffer litt penger. Når det gjelder overklokking så har jeg ikke testet så mye enda, du kan låse agp og pci men det viste du sikkert. Høyeste jeg har kjørt på foreløpig er 2.63ghz, skal prøve mere snart. Når det gjelder ramen så husker jeg ikke resultater fra sandra nå, men hvis du er interessert så kan jeg kjøre det hvis du sier ifra. Lenke til kommentar
Wikingen Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Hadde vært artig å høre litt mer om hvordan erfaring du har med raid-funksjonen, hvilken raid du kjører samt gjerne noen resultater fra RAM-test. :wink: Jeg er rimelig "grønn" på området, da jeg ikke har bygget noen PC før. Men etter å ha "brukt opp" endel maskiner fant jeg ut at jeg ville bygge meg en maskin til meg selv, og en til min nevø. Har derfor handlet inn litt herfra og derfra, men tar det litt forsiktig da jeg vil at ting skal passe sammen.... mangler bl.a. et full-tower-kabinett.. :smile: Alle tips mottas med takk!! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har også dette kortet... Liker hva jeg ser hittils :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Databutikken er så fordømt treige! grr, skulle ha bestilt fra absolutt.. Jeg håper det kommer snart så skal jeg poste alt som jeg oppdager Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 har kjørt sandra nå: memory bandwith: RAM int buffered iSSE2 bandwith: 2676mb/sek float:2676mb/sek cpu kjørete på 2.38ghz og ramen på 350mhz, hvis jeg ikke er helt ute i blåbærlyngen. edit: en flau skriveleif [ Denne Melding var redigert av: spoonhau på 2002-09-12 18:54 ] Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg fikk det HK'et levert på jobben idag, får testa det i helga. Har 1.8NW som skal opp i 2.5-2.6 med boxed vifte. Telcontar Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har nettopp startet maskinen med dette kortet. P4 2.53/533 prosessor, og 512MB PC2700 minne. Hovedkortet kjører minnet på DDR333 uten at jeg gjør noe som helst. Det er mulig dette bare gjelder for prosessorer med 133MHz bushastighet, men PC2700 fungerer ivertfall utmerket her. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg fikk store problemer med dette kortet. Eller... jeg vet ikke. Skal sende tilbake og be om nytt. Håper at Absoluttdata.no er så snille at de sender det over natten. Det hadde vært så konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå