Gå til innhold

Hvorfor fjernes avatarer og signaturer?

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske forbanna! Jeg hadde en kul avatar som jeg likte, en eller annen moderator eller liknende fant det veldig morsomt å fjerne denne. Greit nok, men kanskje gi meg beskjed også? Det samme har skjedd med signaturen min, og det inneholdt linker til sider for barn og humorsider! Herregud!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at du har følgt retningslinjene for avatar og signatur? Eg tviler på at nokon fjerna avataren din og signaturen bare for moro skyld.

10. Avatar er maks 80x80 piksler og 6 kB. Personlig foto er maks. 100x100 piksler og 20kB.

11. Signaturer er maks 4 linjer. Ingen bilder i signaturen.

Lenke til kommentar
Det er det jeg mener også. Var link til www.deaz.dk der. Ser ikke noe galt i den. Og til #viruslink#

Har også fått fjenet avataren :(

5477717[/snapback]

Kan du si meg hva som er så artig i å gi folk virus. Bare idiotisk. Er ikke så morro for folk og sitte flere dager fordi de har fått dritt ifra din signatur.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Okay, så vidt jeg vet er ikke det en virusside. Og flere her på forumet har link til den! Jeg har selv Nod32 og sygate firewall og finner ikke noe virus.

Om noen tror det var meningen at dette skulle være en virus side tar dere helt feil! Dette var ikke meningen! Men syns det er umodent av moderaor og bare fjerne ting uten å si i fra!

Lenke til kommentar
Nå er jeg ganske forbanna! Jeg hadde en kul avatar som jeg likte, en eller annen moderator eller liknende fant det veldig morsomt å fjerne denne. Greit nok, men kanskje gi meg beskjed også? Det samme har skjedd med signaturen min, og det inneholdt linker til sider for barn og humorsider! Herregud!

5475883[/snapback]

Ved fjerning av signatur hender det at vi heller legger igjenn en henvisning (i signatur) til grunnlaget for fjerning/redigering, eller vi sender en PM. Dette varierer noe. Døme på melding som kan ligge igjenn i signatur:

* Jeg hadde ikke lest retningslinjene og hadde 15 linjer her

* Les retningslinjene

Når det gjelder fjerning av avatar skulle du mottat PM om grunnlaget for fjerning. Selv om signaturen din event. skulle ha vært i uoverenstemmelse med retningslinjene, skulle ikke avataren din også blitt fjernet. Så sant den var innefor gjeldende regler for bruk av avatar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...