Shepherd Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Liten digresjon fra topic, men ikke så mye. Snubla over denne hysterisk morsome siden. Må bare sees....... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. september 2002 Forfatter Del Skrevet 14. september 2002 Dem var fin den , Noen parodier har vi alltid godt av.. Likte spess POWERDVD testen.. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Tomshardwareguide eier dere anytime, de har også forklart problematikken dere tar opp på siden, en god og gyldig forklaring. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Hvilket var?????? Overklokking ?????? Det er ikke første gangen thg har driti seg ut på dette. Forklaringa er syltynn og rimelig tvilsom, for å si det mildt. Sjekk den linken ERL prøvde å skyte seg selv i foten med, den har også blitt oppdatert. Moralen i dette er: Les alle reviews med argusøyne! Siden omtrent ingen i HW verdenen klarer å være 100% objektive, bør en ta ting med en klype salt og ikke svelge alt rått. Verden er full av ymse "fanboys", som ønsker å promotere sine "helter". AMD/Intel, NVIDA/ATI er gyldne eksempler på dette. Vær kritisk og objektiv til det du leser. Edit: Og du Varj virker som en skikkelig THG "fanboy".... [ Denne Melding var redigert av: Shepherd på 2002-09-14 17:02 ] Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hehe, ååhh.. de mistet min tilitt forl lenge siden.. det er bare irriterende å lese Artikklene på Tom's hardware.. ta "DDR 400" Board previewen dies da... de framstilte jo de ny hovedkortene til AMD prossesorer som noen skikkelig flauser... Anandtech ruler! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hvorfor regens Toms Hardware for en av verden mest seriøse hw sider Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Pga, de vet hva de snakker om. Og at de svært skjelden tar feil, og kommer aldri(så vidt jeg vet) ut med feil-info slik som enkelte siter gjør. _________________ But all the drugs in this world Won't save her from herself [ endret av B|Real den 2002-09-18 10:56 ] Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Jeg har lest på THW lenge og jeg er skuffet over dette. De bure ha opplyst at de hadde fått en factory sample eller noe sånt i den testen. Men jeg stoler ALDRI på en enkelt test. Liker og se minst 2-3 tester før jeg konkludere med at en produkt er bra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Kjøper produkter basert på egne erfaringer jeg.. :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Anandtech er jo SÅÅÅÅÅ AMD fan, så de er ikke sporet bedre enn THG. Hos THG vinner alltid Intel, mens hos anandtech vinner alltid AMD. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Nei... Anandtech er den beste siden jeg vet om. Se på testene da. Mange ganger Intel vinner. Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Nåja anandtech har sine svin på skogen de også. De også "horer" for hardware industrien. Nevner R9700 previewen, hvor anadtech var snille gutter og ga frakall på journalistisk frihet og testet slik som ati ba dem om. Slik at hele sannheten ikke kom fram. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Hvor har du de påstandene fra? Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Fyren som driver Anandtech er 16 år. Aldri likt siden heller. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. september 2002 Forfatter Del Skrevet 22. september 2002 Hva er galt med det? Sålenge man kan sakene sine så bryr jeg meg ikke om alder.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: CFD skrev (2002-09-22 15:31):Hva er galt med det?Sålenge man kan sakene sine så bryr jeg meg ikke om alder.. Nei det har ikke noe å bety hvilken alder vedkommende har så lenge de/dem er seriøse. :razz: Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 13:46, skrev CFD:Hvor har du de påstandene fra? Sitat fra artikkelen: Quote: As we know our AnandTech readers well, we thought you might like to see some benchmarks of the beast. ATI allowed us to the test the R300 on our own testbeds and we eagerly jumped at the opportunity.Because ATI has yet to finalize drivers and clock speeds, we were only allowed to publish percent improvements over a GeForce4 Ti 4600. We have published Ti 4600 numbers in many other articles, so you can get a good idea on what sort of performance levels the R300 will be able to deliver. Sier vel mer enn nok... Artikkelen finner du her. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Synes det er enda mer lame jeg, når de avbilder et bilde av en eller annen dude i slutten testen... http://home.planetinternet.be/~bbaeyen2/th...conclusion.html Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. september 2002 Forfatter Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Ozelot skrev (2002-09-23 02:01):Synes det er enda mer lame jeg, når de avbilder et bilde av en eller annen dude i slutten testen...http://home.planetinternet.be/~bbaeyen2/th...conclusion.html Det er jo en parodi på P4 Testen av THV da. Det er jo ikke engang under samme domene. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 23. september 2002 Del Skrevet 23. september 2002 Quote: Den 2002-09-22 14:18, skrev b-duvaland:Fyren som driver Anandtech er 16 år.Aldri likt siden heller. Han har jammen vært 16 lenge... Dette hørte jg første gang i '97 tror jeg. Noen som har ekte fakta her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå