Gå til innhold

Overkill Gamer-pc eller?

Anbefalte innlegg

OK good point, men en 4800+ holder vel ganske mye lengere og er mye raskere med tanke på framtidens multitasking appliasjoner..

Men, leverer 1900XTX mye bedre enn 7800 gtx?

5476067[/snapback]

Det vet vi ikke sikkert før det kommer og man ser tester. Men man kan spekulere i at det vil være meget konkurransedyktig ja.

btw, en X2 4800+ klokker ikke nødvendigvis bedre enn en 3800+ Hvis du har planer om å klokke, så hadde jeg anbefalt en Opteron 165 eller 170/175 (den av dem som er dual core) dersom du finner en. Disse klokker sykt bra (det er en grunn til at AMD satte OPP prisen på dem nylig, samt at de omtrent er umulige å få tak i her til lands).

Jeg tror ikke jeg ville kjøpt en X2 4800+ uansett, X2 4600 eller 4400 heller da... Topmodellen gir Aldri Bang/Buck ratio som er forsvarlig. (men hvis man driter penger er det selvsagt en annen sak :whistle: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK good point, men en 4800+ holder vel ganske mye lengere og er mye raskere med tanke på framtidens multitasking appliasjoner..

Men, leverer 1900XTX mye bedre enn 7800 gtx?

5476067[/snapback]

Det vet vi ikke sikkert før det kommer og man ser tester. Men man kan spekulere i at det vil være meget konkurransedyktig ja.

btw, en X2 4800+ klokker ikke nødvendigvis bedre enn en 3800+ Hvis du har planer om å klokke, så hadde jeg anbefalt en Opteron 165 eller 170/175 (den av dem som er dual core) dersom du finner en. Disse klokker sykt bra (det er en grunn til at AMD satte OPP prisen på dem nylig, samt at de omtrent er umulige å få tak i her til lands).

Jeg tror ikke jeg ville kjøpt en X2 4800+ uansett, X2 4600 eller 4400 heller da... Topmodellen gir Aldri Bang/Buck ratio som er forsvarlig. (men hvis man driter penger er det selvsagt en annen sak :whistle: )

5476310[/snapback]

.Ja, hva anbefaler du hvis man driter penger da: AMD fx-60.? (budsjett 25000,- uten skjerm). Kabinett? harddisk?

Lenke til kommentar

hvis du driter penger, ja en FX60 :D

2x 74GB raptor disker i RAID0 + X antall ~250GB disker til lagring (alt etter plassbehov) samme hvilke, den ypperste ytelse er ikke så kritisk når det bare er snakk om lagring. Samsung Spinpoint P120s er stillegående, samt yter godt på typiske lagringsoppgaver (sustained transferrate)

Kabinett...tja, det kommer egentlig mer ann på din personlige smak enn hva som er "bra". Finn ett kabinett du liker utseende på, din smak er din egen, så det er ikke så lett å høre på andre.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...