sthlm Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ønsker litt konstruktiv kritikk, spesielt angående s/h-konverteringen. Tenker da på kontrast, softness etc... Kom gjerne med andre innspill også Tanken er å få det fremkallt i stor størrelse. Vet at fokus ikke er helt på topp, skjemmer dette for mye? Lenke til kommentar
berland Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ønsker litt konstruktiv kritikk, spesielt angående s/h-konverteringen. Tenker da på kontrast, softness etc... Kom gjerne med andre innspill også Det som skjemmer mest er at den hvite jakken er for utbrent. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hadde vært bedre uten den hvite jakken ja. Og kanskje litt mer lys på ansiktene? Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ble litt mørt oppe til høyre(over jenta i hvitt), syns nå jeg da Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Takk for tilbakemelding.. Skal forsøke å bearbeide det mer. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hvis du fjerner den jenta til høyre så blir det bra Nå mener ikke jeg at hun ser ut som en mann, men det er den hvite jakka som ødelegger, pluss at det ser ut som om hun er hovedpersonen i bildet. Siden hun er så mye høyereopp en de andre. Endret 21. januar 2006 av Nicklas Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Har nå gjort jakken litt mørkere, gjort ansiktene lysere og gjort bakgrunnen lysere og blurret. Ble det bra nok til å ha på veggen nå eller bør jeg prøve å ta et nytt bilde? Er det evt flere forbedringer som kan gjøres? Vet ikke helt hva jeg synes selv, så jeg er interessert i andres synspunkter. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Jeg synes bildet ble bra når du fikk forandret litt på den lyse jakken. Jeg ville nok gjort det litt skarpere, men unngått oppskarping av hud og bakgrunn (kanskje lagt litt "Gaussian Blur" på den). Personlig synes jeg at blitsstikket i øynene blir for markert, og du kunne kanskje dempet det litt? Her har jeg gjort det litt skarpere. Tor Endret 22. januar 2006 av eitp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå