GIsken Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei, Jeg gleder meg veldig til Oblivion kommer ut, og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste her inne. Jeg har lest en del, og ser at den "offisielle" utgivelses datoen er 20 Mars(står skrevet på Elderscrolls.com), så leser jeg her på gamer.no at spillet kommer ut den 24 Mars, som muligens er den norske utgivelses datoen. Når jeg skal forhonds bestille spille, Står det at det blir utgitt den 31 mars. Vet at det bare er snakk om 11 dager men, gleder meg så sykt Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg sakser litt fra denne nyheten: http://gamer.no/nyhet/pc/oblivion_lanseres_i_mars/22697 I en e-post fra 2K Games, som også er bekreftet av den norske distributøren, er lanseringsdatoen satt til 24. mars. Spillet slippes på Xbox 360 og PC, og en spesialutgave for hver plattform lanseres samtidig. Spesialutgavene inneholder blant annet en dokumentar om utviklingen av spillet, en gullmynt og guide til spillverdenen. Alt skulle vel ligge til rette for at du får spillet 24. mars Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Som EmmJay seier så har Gamer.no ein artikkel om dette. Du kan og finne utgivelsedatoer ved å søke etter heile eller deler av spelets tittel i Gamer.no sin søkemotor. Grunnen til at enkelte nettbutikkar har forskjellig dato, er truleg fordi dei ikkje har oppdatert databasen sin med den nyaste utgivelsedatoen. Utgivelsedatoer hos nettbutikkar er ofte feilaktige. Det er betre å sjekke datoen her på Gamer.no. The Elder Scrolls har og ein eigen kategori under "Spillforum - for de mest omdiskuterte" der tråder rundt dette spelet skal plasserast. I og med at du har fått vite når spelet kjem ut, og tråden er feilposta, stenger eg tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg