Gå til innhold

Nytt høytalersett skal kjøpes. Hvilket?

Anbefalte innlegg

Hei.

Topicen sier det meste. Budsjette skal ligge på maks 1000,- og sett som 2.1 og 5.1 er

aktuelle. Har sett på de forskjellige settene som faller i smak, men sliter med å velge ut den perfekte for mitt bruk! (Spilling, musikkhøring, musikkredigering osv.)

De utvalgte er:

1: Logitech X-530 5.1

2: Creativ I-Trigue 2.1 L3400

3: En av de tre billigste Altec Lansing 2.1

4: Creativ I-Trigue 2.1 3300

Til slutt, men blir bittelitt dyrt: Logitech Z-2300 2.1

Noen andre høytalere jeg har oversett som kan være bra? Er veldig usikker på hvem jeg skal velge...

Så det går mere mot sistnevnte, Z-2300. Har også lyst på X-530, billigste og god 5.1. Da får jeg sorround, det er bare positivt.

Hva mener dere? Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8745264

Logitech er ihvertfall min favoritt. Har du mulighet, gå for sistnevnte.

Dessuten: Vei opp lydkvalitet mot behovet for surround.

Endret av Slettet+8745264
Lenke til kommentar

Jeg ville lagt til 200,-kr og gått for Harman Kardon soundsticks II:

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...lm=audiospeaker

de er nå på 30% avslag på apple store. Har de selv og har aldri angret selv om jeg kjøpte dem for nærmere 2000,-kr. Lyden er bare helt fantastisk og i tillegg ser de helt råe ut. Jeg tror Apple Store har den billigste prisen, på Komplett hvor jeg kjøpte dem koster de rundt 1700,-kr tror jeg.

Lenke til kommentar

La oss prøve å følge budsjettet her! :thumbup: Hvis du ønsker å ha det beste 5.1 settet du kan kjøpe for 1k, er Empire R451 5.1 det soleklart beste anlegget du kan skaffe deg. Det spiller i alle fall fletta av mine Altec Lansing ADA885 høyttalere som jeg i sin tid betalte godt over 3000,- for! Kan faktisk spille øredøvende høyt, fyrte opp dette på nyttårsaften, en feiring med 15 av gutta, og vi måtte faktisk nærmest skrike for å høre hverandre! Her er ikke lyden bare klar som krystall, men "trøkket" er også desidert tilstede! Det beste av alt er at systemet er bygd i skikkelig tre, noe som er det klart beste å bruke i anlegg enn billig plastikk :yes:

PS: De står riktignok oppført som 60watt, men dette er ikke målt i jappsewatt som det andre høyttalersystemet foreslått! Her snakker vi skikkelige Hifiwatt :thumbup:

Mvh Westen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...