Kjeksmestern Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 har lyst på denne, men på noen bilder av den har den en rød stygg stripe og på andre bilder har den ikke det. noen som vet? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 har lyst på denne, men på noen bilder av den har den en rød stygg stripe og på andre bilder har den ikke det. noen som vet? 5475604[/snapback] Skjekket det i en butikk istad siden du spurte.... Den har den røde stripa.. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 utrolig kipt... tengte på å kjøpe den men synes den var så stygg så jeg kjøpte "hot rod" i stede ;) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 utrolig kipt... tengte på å kjøpe den men synes den var så stygg så jeg kjøpte "hot rod" i stede ;) 5477459[/snapback] Hmm tror neppe eg kommer til å kjøpe meg noen faceplate,men den PGR3 utgaven var unektelig kul da.Og til lars91,meget flott 360 side du har der Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hehe takker det er bare å registrere seg som bruker! Faktisk så vurderer vi å starte med Konkurangser på siden!! (altså at man kan vinne spill osv.!) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) hehe takker det er bare å registrere seg som bruker!Faktisk så vurderer vi å starte med Konkurangser på siden!! (altså at man kan vinne spill osv.!) 5483043[/snapback] Ja eg skal regge meg, eg likte den siden særs godt Dersom du har muilghet til å starte opp konkurranser ville det vert et trekk plaster på side din vil eg tro. Får du muligheten til å finansiere dette eller har du? Endret 22. januar 2006 av Mala Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 finansieringen er enda ikke klar men det er en jeg kjenner som jobber i Spaceworld så vi får se trenger litt flere brukere på siden å.. planen er at man skal kunne få hjelp hvis det er noe man lurer på angående Xbox 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) You got yourself a member Endret 22. januar 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå