Forumforumforum Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 er ikke verdensrekordhavende en kvinne ? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 ikke det jeg vet... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 2-3 glass, fire deciliter per glass, med jägermeister? Det skal godt gjøres. Spesielt med alt det andre der i tillegg. Da tenker jeg særlig på den 0,7 liters flasken med 40% på toppen av dette. Det er langt utenfor rimelighetenes grenser for hva et menneske klarer å få i seg, så jeg håper du er dimensjonert ganske mye over dobbelt så stort som et vanlig menneske. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg blir evi drita full av to seksere Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Mitt alkohol inntak gikk fra kl 5 om dagen til halv 6 på natten.. over laangt tid... Er ca 180 høy, å 87 kg. men drikker ikke så mye lengre.. huff huff... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Tja. Skryte av 14tiss drikkinga min en tid tilbake. halvflaske på 3 min, 2 slurker. Merka ingenting før etter 15 min. Huska ikke noe før klokka ble 3 igjen. Hva gjorde jeg i mellomtiden *grøss* Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Meste jeg har drukket er vel noe i denne duren: 0,7 40% Vodka 2 flasker Tuborg 4 / 5 dl Champagne Det ble drukket på litt under 3 timer. Lenke til kommentar
.dat Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Som en som aldri drikker, 7 fulle shot glass med Smirnoff Vodka _rett_ etter værandre på tom mage. Trur faktisk det var farlig, klarte ikke og løfte på en finger. Aldri igjen kan man si Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Mitt alkohol inntak gikk fra kl 5 om dagen til halv 6 på natten.. over laangt tid...Er ca 180 høy, å 87 kg. men drikker ikke så mye lengre.. huff huff... 5478395[/snapback] Altså 12 og en halv time? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 ...ro, ro til fiskeskjær... Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Alkoholikere tåler en del høyere promille en vanlige mennesker. Verdensrekorden ble satt av en person i sverige, han hadde 5.5 i promille og overlevde. Han var også alkoholiker. En danske innehar, såvidt jeg vet, rekorden, i den grad det er riktig å bruke et slikt ord i denne sammenhengen. Han overlevde mellom 11 og 12 i promille etter å ha fått livreddende førstehjelp, forteller Mørland til Aftenposten.no. http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1183238.ece Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Mitt alkohol inntak gikk fra kl 5 om dagen til halv 6 på natten.. over laangt tid...Er ca 180 høy, å 87 kg. men drikker ikke så mye lengre.. huff huff... 5478395[/snapback] Ro, ro til fiskeskjær mange fisker får vi der: En til far og en til mor en til søster og en til bror Og to til den som fisken dro og det var vesle .......... Din promille: 9,35% Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 ......g@bb@ ............. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 En kasse Tuborg minus et par flasker som jeg ga vekk tidligere på kvelden. Jeg drikker som regel ikke sprit (kjøper ikke selv i hvertfall), til gjengjeld blir jeg aldri fyllesjuk. Har flere ganger drukket 18 øl + et par drinker og snyltet litt på andre etterpå. Rekorden var kanskje på 18 års dagen, men jeg husker ikke hvor mye jeg drakk da. Jeg hadde i hvertfall kjøpt ca 10 rusbrus samt en 0.7 med Vodka. Så fikk jeg 10 rusbrus til. Jeg husker jeg gikk rundt med Vodkaen og drakk rett fra flaska og når jeg kom til byen fikk jeg gratis øl på alle utestedene fordi jeg fyldte 18 på en lørdag Eneste gangen jeg har hatt ordentlig blackout. Hvis noen lurer på hva en ikke ordentlig blackout er så kan det for eksempel være om du sovner i byen dritings og våkner 3 timer senere forfrossen og lurer på hva du har drevet med de 3 siste timene Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg drakk mest på nyttårsaften. En halvflaske tequila, 4 småbokser import øl, 1 sider, 1 halvliter norsk øl, 1 flaske sjampanje, en halv flaske musserendes vin. Ble først ganske full på lite, men drakk fra ca kl7-8 tiden om kvelden til 5-6 tia om morran. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 jeg husker ikke hvor mye jeg drakk, den gangen da jeg drakk mest. det eneste jeg vet er at det var endel. Lenke til kommentar
Sibbe` Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Drakk 1,2 med 50 % fra eget lager. Begynte å drikke i elleve tida slutta i ca 1. Det resulterte i att jeg våkna opp på sjukehus dagen etterpå med tidenes fyllesjuke! Da hadde politiet funnet meg bevistløs i en bakgata å drust meg på glattcella i 3 tida. Og 5 tida hadde de enda ikke fått kontakt med meg så de sende me avgårde til sykehus i ambulanse. Og i ambulansen på vei til sykehuset slutta jeg å puste!! Da jeg blei lagt inn hadde jeg 3.6 i promille! Og jeg hadde ikke fått i meg noe drit heller i følge testene de kjørte på sykehuset, gjorde kun utslag på etanol Og jeg drikker relavtivt ofte og tåler mye. Så ikke faen om trådstarter har drukket det der! Da hadde du vært DAU! Jeg drakk bare halvparten av d du siier du har drukket og var ikke mange minuttene fra å dø! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Skal vite du ikke drakk på en stund etter det Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 ANSA sin promile test er ikke noe man kan ta for god fisk for alle. Alt henger i sammen med hvor godt trent man er, vekt, VANE og dagsform. Har noen kompiser som "lever" for helgene og han ene med litt for mye spenn kjøpte et alkometer som man blåser i og blåste 1,8 dagen derpå. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Earendil å Göncz er det noe vits å pirke på g@bb@ for dette da ? La no fyren være. Selv har jeg drukket 1/2 dårlig HB pluss noen øl i løpet av en kveld. Blackout er morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå