nordemoniac Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei! Har problemer med at det legger seg mye støv under LCD-skjermen på min Nokia 3230. Mobilen er bare et par uker gammel, og allerede er skjermen full av støv, på innsiden! Er det noen som vet hvordan i all verden jeg kan fikse dette? Er det mulig å ta av frontdekselet på en måte som ikke ødelegger mobilen? Lenke til kommentar
zand Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Støvet legger seg vel oppå LCD-skjermen? Du må ta den med til et verksted for å få dette fjernet uten å miste garantien. De må ta av fronten og blåse vekk støvet. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Støvet legger seg vel oppå LCD-skjermen? Du må ta den med til et verksted for å få dette fjernet uten å miste garantien. De må ta av fronten og blåse vekk støvet. 5475590[/snapback] Jo...altså...oppå LCD, men under dekselet... Du skjønte hva jeg mente!! Don't be so picky... Hehehe.. Men enn om jeg tar den inn for å få den fikset.. Fjerner støvet. Så tar det 3 uker til, så er det samme skjedd?.. Skal jeg holde på sånn hver j.... måned? Må da være en måte å fjerne støvet på vel? Endret 22. januar 2006 av nordemoniac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå