haste Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Okey... Bestilte mg en cd brenner (Lite 48x) fra itbutikken... fikk en defekt i posten. Hva skal jg gjøre nå. (hadde ikke posta no her hvis den h.orete sia dems hadde funka). Sikkert no av dere her som veit hva som skal gjøres. Problemet er at den skuffa(hva enn den kalles) ikke vil ut... ikke engang med den løsne skuffa knappen shiten. ARGH! [ Denne Melding var redigert av: HaStE på 2002-09-12 16:02 ] Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 ****, og jeg får min i posten i morgen, fra itbutikken, krysser fingerene jeg da. har aldri bestilt fra itbutikken før Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Den har du rett til å få ny. Ihvertfall etter den nye kjøpsloven. Bare ta kontakt med Itbutikken og forklar dem hva som har skjedd. Er nok ikke det at Itbutikken har sendt deg en defekt cd-brenner, men at Posten har lekt seg litt med pakka di Lenke til kommentar
haste Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Tenker mg dette blir siste gang jg bestiler noe fra itbutikken (eller noen kamerat sier er bra, hevder til dg eksos :razz:). Prøver heller psdata neste gang. må bare vente til den sia kommer opp nå så blir jg glad. D er nok posten som har lekt litt med pakka. (sikkert derfor d ikke gikk an å sporen, hmmm) Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 ITbutikken > all ok? :razz: Lenke til kommentar
larseko Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Ærlig talt. Defekte brennere kan skje hvilken nettbutikk som helst. At du ikke fikk sporet pakken kan jeg ikke med min villeste fantasi forestille meg har noe med at den er ødelagt å gjøre. Tenker du kanskje den har falt av danskebåten, tilfeldigvis landet på en fiskebåt (og blitt ødelagt), for så å ha drevet i land langs norskekysten, hvor en postmann tilfeldigvis fant den og leverte den inn til postkontoret? Det ville jo være en mulig sammenheng... :smile: Akkurat dette med nettspor og Itbutikken synes å ha noe med det å gjøre at pakken sendes sammen med en pall med andre pakker fra Danmark, for så å bli registrert hos Posten (Norge) først når den har ankommet Postterminalen her. Det er helt klart at du har krav på ny brenner. Det gjelder for alle butikker. Du kan også heve kjøpet, siden det er to ukers ubetinget angrefrist på postordrekjøp. Gjør du det så slipper du kanskje å vente på at de skal kommunisere med leverandør om den defekte varen etc. Men du kan kanskje ikke angre i den forstand når varen er defekt. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 At du får en defekt brenner har da vel ingenting med hvilken webshop du bestilte fra å gjøre! Det er ikke itbutikken som produserer Lite. Kjøp deg noe med kvalitet (les:Plextor) og få noe som virker. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Quote: Den 2002-09-13 13:31, Holmesdale End skrev:Kjøp deg noe med kvalitet (les:Plextor) og få noe som virker. Eller Yamaha CRW-F1... Den RULER!!!! Disc T@2 og greier. Ikke no praktisk, men **** så kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå