Gå til innhold

Spørsmål til Logitech Z-5500

Anbefalte innlegg

Hey folks!

Fikk et Logitech Z-5500 anlegg til jul og er fornøyd, men har noen spørsmål jeg ønsker å stille dere:

1. Er det mulig å bytte de kablene som fulgte med anlegget? Trenger noe lengere kabler, dessuten bør de være hvite for å være mest mulig diskré på rommet. Hva slags kabler bør jeg kjøpe og hva heter slik type kabler? Hvor mye bør jeg legge i dette og hvor bør man kjøpe de?

2. Finnes det en slags lydstyringsboks som gjør at jeg lett kan veksle mellom tv, dvd-spiller, x-box og pc?

3. Hvilket kort er det idéelle lydkortet for å utnytte anlegget til det fulle? Må ikke overstige 1000 kr. og må ha coax og optisk inngang..

På forhånd takk for alle svar!

Mvh,

Andreas

Endret av andbac2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke dyre kabler i det hele tatt til det anlegget.Vanlig 1.5kvadrat fra biltema til 150kr for 25meter holder i massevis. Eller velg den fargen du vil ha.

Lydkort.. kjør digitalt fra lydkort til settet og du vil ikke merke noe forskjell i den prisklassen. Har et SBlive 24bit selv og kjører digitalt , har testet vesentlig dyrere kort ,men ikke merket noe forskjell og det var på vesentlig dyrere utstyr enn logitech settet.

Det finnes bokser som switcher ja ,men de jeg har sett koster mer enn hele settet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...