Kenneth Solfjeld Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har skaffet meg et X-Fi Fatal1ty lydkort, driver i den anledning å fjerner Audigy kortet fra maskinen min. Har avinstallert driverne og kjørt drivercleaner, men det har dukket opp noe som heter Creative Game Port. Jeg er i utgangspunktet klar for å fjerne alt som heter Creative før jeg installerer det nye kortet, men ble litt usikker på denne Game Port greia.. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 tja, skal være ganske trygt å fjerne den, av egen erfaring Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Ok. Da kjører jeg på. Takk for svar.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Faktisk så viser det seg at driverne ikke vil la seg fjerne selv om de er avinstallert og ikke vises på hardware. Kjører drivercleaner gang på gang men driverne dukker opp på listen hver gang jeg rebooter.. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 prøv å fjern kortet fysisk så ser du om driverne er der da Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Fjernet kortet fysisk, og driverne var borte. Selve installasjonen av X-Fi gikk som en drøm, selv om det er mye unødvendig dill dall som bruker mye resurser. Virker som et godt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå