rævva_ Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hei, Jeg kjøpte AMD prosessor 3500+ 2,2 gh socket 939, MSI K8N NEO2.FX, nForce3 hovedkort i går. Jeg installerte alt i q-tec toweret mitt. På butikken sa de at det skulle fungere med de gamle komponentene mine. Et gainward(tror jeg) skjermkort AGP(fysisk utseende, rødt med vifte og flammeinspirert). JEg ser at hovedkortet helst går til strømforsyning over 300, men jeg har 235. I den strømforsyningen jeg har finns ikke den andre,lille strømledningen som skal festes til hovedkortet. Sånn, det var det. Problemet er at jeg starter maskinen og alle viftene setter hvertfall i gang, harddisken lager "lyd"(som den pleier å gjøre når den blir startet opp), men skjermen mottar ikke et eneste signal. (Lyset blinker bare oransje, som om maskinen hadde vært slått av). Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Uavhengig av merke er 235W for svakt til pcen. Og når det i tillegg er Q-Tec(?) så er det ubrukelig uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå